نماینده مردم شاهین‌شهر گفت: طرح مقابله با اقدامات آمریکا باید شکننده‌تر و بازدارنده‌تر باشد زیرا با اقدامات آنها سنخیت ندارد.

طرح مقابله با اقدامات آمریکا باید شکننده‌تر و بازدارنده‌تر باشدبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مخالفت با طرح یک فوریتی مقابله با اقدامات تروریستی و ماجراجویانه آمریکا در منطقه اظهار داشت: مخالفت بنده با اصل طرح نیست بلکه پیشنهادم این است که این طرح باید شکننده تر و بازدارنده‌تر باشد چرا که کارشناسان حقوقی می‌گویند آن چه آمریکایی‌ها انجام داده‌اند با آن چه ما در طرح آورده‌ایم سنخیت ندارد و کافی نیست، اقدامات آمریکایی‌ها سنگین‌تر از آن بود که در این طرح آورده‌ایم.

وی با بیان این که ما باید در مقدمه طرح می‌آوردیم که به چه دلیل آن را تصویب می‌کنیم، ادامه داد: جنایات آمریکا از 28 مرداد 32 تا کشت و کشتارهایی که به دست داعش در منطقه انجام داده‌اند باید در طرح بیاید.

نماینده مردم شاهین شهر با اشاره به بازه زمانی تعیین شده در این طرح گفت: آمریکایی‌ها تصمیم نمی‌گیرند و در یک زمان کوتاه همه مراحل خود را سریعا عملیاتی می‌کنند اما ما بازه زمانی آورده‌ایم که در این صورت طرح عملیاتی نیست.

نمیانده مردم شاهین شهر تأکید کرد: ما باید در این طرح پیش‌بینی می‌کردیم که اگر آمریکا به این روش خود ادامه دهد ما به 20 درصد غنی‌سازی خود و حتی بالاتر از آن باز می‌گردیم.

حاجی‌دلیگانی با بیان اینکه در طرح مذکور باید خواستار محکومیت جنایتکار آمریکایی چون ترامپ باشیم، خاطر نشان کرد: همانطور که آنان 6 میلیارد از اموال ما را دزدیدند ما باید با آنان همینطور برخورد کنیم.

انتهای پیام /

 

مخالفان طرح مقابله با اقدامات آمریکا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار