معاون محیط طبیعی اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان گفت: گرگ گرسنه 9 راس گوسفند را در شهرستان بهار درید.

حمله گرگ گرسنه به گوسفندان در بهار همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ صفی خانی معاون محیط طبیعی اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان گفت: یک قلاده گرگ در حوالی منطقه حسام آباد شهرستان بهار، با ورود به یک آغل 9 راس گوسفند را درید.

وی بابیان اینکه این گرگ به علت نامناسب بودن وضعیت آغل و کوتاه بودن دیوار به راحتی وارد محل نگهداری گوسفندان شده بودافزود: پس از حمله این گرگ و بروز نگرانی در اهالی منطقه، تیم های حفاظت محیط زیست اقدام به گشت زنی در حوالی منطقه حسام آباد کردندو با وجود بیش از 24 ساعت گشت زنی یگان حفاظت محیط زیست، تاکنون اثری از این گرگ نیافته اند.

صفی خانی انتشار اخبار درباره پلاک دار بودن گرگ را تکذیب کرد و افزود: با توجه به اینکه مشکلی در زمینه گونه گرگ از نظر جمعیتی وجود ندارد بنابراین نیازی به مدیریت جمعیت و پلاک دار کردن آنها نیست.

معاون محیط طبیعی اداره کل حفاظت محیط زیست استان بابیان اینکه در چهار سال گذشته، گرگ به هفت کودک در مناطق و روستاهای شهرستان بهار حمله کرده است که فقط یک پسربچه باتلاش پدرش از دهان گرگ رهایی یافت افزود: پارسال هم گرگ به یک مرد در شهرستان رزن حمله و او را به شدت زخمی کرد.

انتهای پیام/ش.و

9 راس گوسفند طعمه گرگ گرسنه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.