مدیرعامل سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد از دفن 110 متوفی در دومین آرامستان بزرگ مشهد خبر داد.

دفن 110 متوفی در آرامستان بهشت رضوانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد؛  حسن کریمدادی افزود: محور توسعه شهر مقدس مشهد از غرب است لذا ضرورت داشت که آرامستانی با تمام امکانات در غرب مشهد احداث شود.

وی افزود: آرامستان بهشت رضوان سال گذشته به بهره‌برداری رسید و تاکنون 110 متوفی که 65 متوفی آقا و 45 متوفی خانم در 10 ماه گذشته در این آرامستان آرام گرفته‌اند.

مدیرعامل سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد گفت: در حال حاضر جلسات مختلفی در خصوص راه‌های دسترسی به این آرامستان با حضور ادارات و نهادهای مختلف تشکیل شده است.

کریمدادی افزود: هدف از احداث این آرامستان کاهش بار ترافیکی مسیرهای منتهی به آرامستان بهشت رضا(ع) بوده و برای دسترسی بهتر شهروندان ساکن در غرب مشهد ایجاد شده است.

وی گفت: از دیگر اقدامات صورت گرفته در این مجموعه می‌توان به ساخت 10 مقبره خانوادگی، ساخت 400 قبر دو طبقه ویژه کودکان، ساخت 3 و هزار و 300 عدد قبر عمومی، نام‌گذاری کامل خیابان‌ها و بلوک‌های دفن، همسطح‌سازی قبور و نگهداری کامل فضای سبز اشاره کرد.

مدیرعامل سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد گفت: در حال حاضر پیش فروش قبور عمومی و مقابر خانوادگی دومین آرامستان بزرگ شهر مقدس مشهد بهشت رضوان آغاز شده است.

انتهای پیام// م.م

بهشت رضوان دومین آرامستان بزرگ مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.