برترین‌های روز سوم مسابقات قهرمانی ورزش دانش آموزان پسر کشور در شهرکرد معرفی شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ نفرات برتر سومین روز برگزاری سی و چهارمین دوره از مسابقات قهرمانی ورزشی دانش آموزان پسر کشور در ۲ رشته شنا و بازی‌های بومی و محلی در شهرکرد معرفی شدند.

نفرات برتر مقطع متوسطه در رشته شنا به شرح زیر است:

در ماده مختلط تیمی ۴ در ۵۰ متر، تیم‌های استان اصفهان، خراسان رضوی و البرز مقام‌های برتر را کسب کردند.

در ماده آزاد ۵۰ متر هم سپهر حیدری، شایان کریمی و سید محمد حسینی از استان‌های مرکزی، اصفهان و فارس، و در ماده پروانه ۱۰۰ متر متین سهران، مهرشاد افقری از اصفهان و جواد صدوقی از خراسان رضوی اول تا سوم شدند.

در رشته ۵۰ متر قورباغه نیز متین سهران، مهرشاد سالک و معراج توروه از استان‌های اصفهان، کرمانشاه و خراسان رضوی و در ماده آزاد تیمی ۱۰۰ در ۴ متر استان‌های اصفهان، فارس و خراسان رضوی مقام‌های اول تا سوم را کبه دست آوردند.

در مسابقات شنای مقطع ابتدایی هم نفرات برتر به شرح زیر اعلام شد:

در ماده ۴ در ۵۰ متر آزاد امدادی در رده سنی ۱۱ تا ۱۲ سال، استانهای تهران، کردستان و خراسان رضوی و در ماده ۵۰ متر پروانه نیز محمدحسن شکری و سید حسان بنی هاشمیان از استان تهران و معین رحمانی از استان یزد عناوین برتر را به دست آوردند.

در ماده ۵۰ متر پروانه در رده سنی ۱۰ سال هم آرین خازه و رادین اصغری از کردستان و صدرا هاتف از تهران و در ماده ۱۰۰ متر قورباغه ۱۱ تا ۱۲ سال، سید علیرضا ذوالنوری، علی اصغر مسعودی و آکام طهماسبی از استان‌های کرمانشاه، گلستان و کردستان اول تا سوم شدند.

در بخش بازی‌های بومی محلی هم استان های کرمانشاه، قزوین و خراسان شمالی به مقام‌های اول تا سوم رسیدند.

همچنین در بازی کبدی دوره متوسطه، استان‌های یزد، البرز و گلستان مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

گفتنی است: سی و چهارمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزی پسر کشور با شرکت ۷۰۰ ورزشکار در ۲ مقطع ابتدایی و متوسطه اول در سه رشته بازی‌های بوی محلی، شنا و وزنه برداری از ۱۹ تا ۲۴ مردادماه جاری در شهرکرد در حال برگزاری است.

همچنین از ۲۴ تا ۲۸ مرداد، یک هزار ورزشکار دختر در رشته‌های شنا و بازی‌های بومی محلی در بیست و هفتمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزی کشور با هم رقابت می‌کنند.

انتهای پیام/خ

نفرات برتر مسابقات قهرمانی ورزش دانش آموزان پسر 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار