انتقاد شهردار شارلوتسویل از اقدام دیرهنگام ترامپ در محکوم کردن خشونت ها

شهردار شارلوتسویل آمریکا در پاسخ به انتقادات دونالد ترامپ، پیامی اعتراض آمیز در حساب کاربری توئیتر خود منتشر کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نشریه هیل، مایک ساینِر شهردار شهر  شارلوتسویل در پیامی توئیتری نوشت: دونالد ترامپ، از اینکه بالاخره و پس از مدت ها نفرت را در کلام و عمل محکوم کردید، متشکرم.
 
وی افزود: کار ما همانند شما به تازگی آغاز شده است. این جملات ساینِر پاسخی بود به بیانیه ای که ترامپ در خصوص ناآرامی ها در این شهر در نتیجه تظاهرات و درگیری میان طرفداران نژاد سفید و آزادی نژاد ها منتشر کرده بود.
 
ترامپ در این بیانیه گفته بود: بیایید همگی با هم نفرت و هر آنچه را که تداعی کننده آن است محکوم کنیم و با هم در این راه متحد شویم. در آمریکا جایی برای این گونه رفتارهای خشونت آمیز وجود ندارد. بیایید همگی باهم یکدل و یکصدا شویم.
 
شهردار ساینِر همچنین در بیانیه ای تظاهرات طرفداران سفید پوستان را محکوم کرده و آنرا به مثابه گردهمایی بزدلانه و رژه نفرت، تعصب و نژاد پرستی خوانده بود.
 
انتهای پیام/  

شهردار شارلوتسویل ترامپ را به باد انتقاد گرفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۴ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
انتقاد مایک ساینر صهیونیست از ترامپ از جوکهای روزگاره مردم آمریکا رو سر کار گذاشتند. شهردار مینیاپولیس هم صهیونیسته. شهردار شیکاگو هم صهیونیست رام امانوئل پسر یکی از تروریستهای اسراییلی حزب ایرگون بود. خجالت آوره دو درصد جمعیت آمریکا نیستند تمام موقعیتهای سیاسی،‌ اقتصادی و رسانه‌ای رو قبضه کردند کل سیاست داخلی و خارجی آمریکا گروگانشونه بعد دم از مبارزه با نژادپرسنی میزنند
آخرین اخبار