تیم اعزامی جمهوری اسلامی ایران در بخش جام دریا توانست در جایگاه دوم قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی  گروه  سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ مسابقات نظامی (ARMY GAMES ۲۰۱۷) در سال ۲۰۱۷ با ۲۸ رشته از ۲۹ ژوئیه تا ۱۲ اوت (۷ الی ۲۱ مرداد) در پنج کشور آذربایجان، بلاروس، قزاقستان، چین و روسیه برگزار شده است.

ه گزارش واحد مطبوعاتی وزارت دفاع جمهوری آذربایجان هیات داوران مسابقات بین المللی ' جام دریا' در جلسه ن‌هایی امروز (پنجشنبه) نتایج این مسابقات بین المللی با حضور نمایندگان نیروی دریایی چهار کشور حاشیه خزر از جمله جمهوری اسلامی ایران، روسیه، آذربایجان و قزاقستان را اعلام کرد.

مسابقات بین المللی «جام دریا» اول تا ۱۰ اوت (برابر ۱۰ تا ۱۹ مرداد ماه) جاری با حضور ۳۰۰ تن از پرسنل نیروی دریایی و نیز در مجموع ۹ ناو به ظرفیت یک هزار تن از چهار کشور آذربایجان، روسیه، قزاقستان و نیز دو ناو «جوشن  و پیکان» جمهوری اسلامی ایران در بندر باکو برگزار شد.

بر اساس نتایج اعلام شده در جلسه ن‌هایی هیات داوران ناو « گ. – ۱۲۴» نیروی دریایی جمهوری آذربایجان و نیز ناو موشک انداز «گراد اسوییاژسک» روسیه هر یک با کسب ۲۴۶ امتیاز برنده این مسابقات بین المللی شدند.

همچنین ناو موشک انداز «جوشن» جمهوری اسلامی ایران و ناو موشک انداز «ساری آرکا» قزاقستان به ترتیب با کسب ۲۳۴ و ۲۲۷ امتیاز در این مسابقات بین المللی دوم و سوم شدند.

مسابقات بین المللی «جام دریا» در دو مرحله در دریا و ساحل برگزار شد و در قالب آن رقابت‌های تیراندازی به هدف سطحی، هدف هوایی، به اهداف نزدیک و مهار و کنترل صدمات و عملیات نجات انجام گرفت.
هدف از این مسابقات برقراری دوستی و تعامل میان نیرو‌های دریایی کشور‌های حاضر اعلام شده و ایران برای اولین بار در این مسابقات در قالب مسابقات ارتش حضور داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار