به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛رحیم ثانی، قائم مقام سازمان تاکسیرانی تبریز با اعلام این خبر گفت:در راستای اطلاع رسانی مناسب به شهروندان و رانندگان زحمتکش تاکسی، علاوه براینکه کرایه تمامی مسیرهای اصلی شهر در سایت و کانال اطلاع رسانی سازمان درج گردیده است، ۶۷ تابلو اطلاع رسانی کرایه مسیرها اصلاح شده و 5 هزار جلد دفترچه نیز چاپ و در روزهای آینده برای رانندگان و شهروندان توزیع می شود .
وی از شهروندان درخواست کرد که در صورت داشتن هرگونه شکایت و مشاهده تخلف در دریافت کرایهها مراتب را بصورت تلفنی یا از طریق بازرسان سازمان اطلاع دهند.
قائم مقام سازمان تاکسیرانی تبریز از رصد میزان دریافت کرایه توسط بازرسان نامحسوس نیز خبرداد و اعلام کرد:با متخلفان مطابق قانون با جدیت تمام برخورد میشود .
گفتنی است که واحد رسیدگی به شکایات مردمی سازمان نیز با شماره تلفن ۳۴۷۶۰۲۹۲ برای رسیدگی به گزارشات و شکایات مطرح شده شهروندان در این زمینه آماده پاسخگویی میباشد.
انتهای پیام/ش