خلاصه اخبار مهم جمعه بیستم مردادماه در آذربایجان غربی اعلام می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛

** اقدام به خودکشی بیمار ارومیه ای با فداکاری کارکنان بیمارستان ناکام ماند

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی آذربایجان غربی با اشاره به درج خبر و تصاویری از اقدام به خودکشی یک بیمار در بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه گفت: اقدام به خودکشی این بیمار صحت دارد و این اقدام توسط یکی از پرسنل این بیمارستان ناکام ماند.

** فرماندار: تاکنون 450 تن گندم از کشاورزان چالدران خریداری شده است

فرماندار چالدران با اشاره به برداشت گندم از مزارع چالدران گفت: تاکنون 450 تن گندم از کشاورزان این شهرستان خریداری شده است و خرید تضمینی این محصول همچنان ادامه دارد.

** آغاز مسابقات بین المللی کاراته جام وحدت و دوستی در ارومیه

سیزدهمین دوره از رقابت های بین المللی کاراته با عنوان جام وحدت و دوستی با حضور ورزشکارانی از 12 کشور خارجی و سه تیم از آذربایجان غربی در ارومیه آغاز شد.

** آسفالت 9 هزار مترمربع از معابر شهر ارومیه در پنج سال گذشته

شهردار ارومیه گفت: آسفالت 9 هزار مترمربع از معابر و افزایش فضای سبز شهر ارومیه از 300 هکتار به 600 هکتار از جمله اقدامات مدیریت شهری در پنج سال گذشته بوده است.

** امام جمعه ارومیه: خبرنگاران چشمان بینا و حق بین جامعه هستند

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه با اشاره به اینکه رسانه ها چشمان بینا و حق بین جامعه هستند، گفت: افرادی که وظیفه خبرنگاری را بر عهده دارند باید سخن حق به زبان آورند و به سبب پاداش الهی قلم بزنند تا پاداش اخروی را شامل حال خود کنند .

** امام جمعه: گسترش فضاهای فرهنگی و ورزشی نوشین شهر در اولویت قرار گیرد

امام جمعه نوشین شهر گفت: گسترش فضاهای ورزشی، تفریحی و فرهنگی از نیازهای فوری نوشین شهر است و مسئولان آذربایجان غربی باید به این امر توجه کنند تا اوقات فراغت جوانان به بهترین شکل ممکن پر شود.

** امام جمعه چایپاره: عبور از چالش های اقتصادی اولویت اول دولت دوازدهم باشد

امام جمعه چایپاره گفت: عبور از چالش‌های اقتصادی از جمله اشتغال و تولید مهم‌ترین درخواست مردم از دولت دوازدهم است و باید از اولویت های دولت در دوره جدید باشد.

** پیام بزرگ مراسم تحلیف رئیس جمهور موفق نبودن استکبار در منزوی کردن ایران است

خطیب جمعه تکاب با اشاره به برگزاری باشکوه مراسم تحلیف رئیس جمهور،حضور سران و شخصیت های بیش از 100 کشور جهان در این مراسم را بسیار مهم و ارزشمند ارزیابی کرد و گفت: پیام بزرگ مراسم تحلیف رئیس جمهور این بود که آمریکا و استکبار جهانی در منزوی کردن نظام جمهوری اسلامی ایران موفق نبوده است.

** امام جمعه مهاباد: غربی ها به دنبال خدشه دار کردن جلوه اسلام و قرآن هستند

امام جمعه شهرستان مهاباد با بیان اینکه استکبار و غرب با دین اسلام دشمنی دارد، گفت: غربی ها به دنبال خدشه دار کردن جلوه رحمانی اسلام و قرآن هستند.

** امام جمعه بوکان: شوراهای اسلامی شهر و روستا بازوی قدرتمند مردم و مسئولان هستند

امام جمعه بوکان گفت: شوراهای اسلامی شهر و روستا بازوی قدرتمند برای مردم و مسئولان هستند که باید برای عمران و آبادانی گام بردارند.

** برگزاری جام وحدت و دوستی ترویج فرهنگ اتحاد موجود در ایران است

فرماندار ارومیه گفت: برگزاری مسابقات بین المللی جام وحدت و دوستی ترویج فرهنگ اتحاد مردم آذربایجان غربی و جمهوری اسلامی ایران به جهان است.

** عضویت ایران در کمیته داوران فدراسیون بین المللی کاراته در حال بررسی است

رئیس کمیته داوران فدراسیون جهانی کاراته گفت: بیش از 180 کشور عضو فدراسیون جهانی هستند و در مجموع 17 کرسی در کمیته داوران این فدراسیون وجود دارد و ایران این ظرفیت را دارد که بتواند یکی از این کرسی ها را کسب کند.

** تیم فوتبال پرسپولیس حاجی خوش مهاباد تیم محمدیار را گلباران کرد

تیم فوتبال پرسپولیس حاجی خوش مهاباد از هفته هفتم مسابقات لیگ برتر فوتبال آذربایجان غربی میهمان خود تیم محمدیار را گلباران کرد.

انتهای پیام/ب

خلاصه اخبار مهم جمعه بیستم مردادماه در آذربایجان غربی اعلام می شود

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.