معاون جمعیت هلال احمر استان گیلان گفت: تعداد ۶۵ منزل مسکونی از بارندگی دیشب و امروز در شهر های استان گیلان دچار آبگرفتگی و تخریب شده اند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت ،سیاوش غلامی  معاون جمعیت هلال احمر استان گیلان اعلام کرد: در پی بارش های رگباری در شهر های فومن، شفت و رودبار تعدادی از منازل دچار آبگرفتگی و تعدای دام تلف شدند.

وی با اشاره به اینکه در منطقه قلعه رود خان و روستای فوشه فومن تقریبا ۵۰ خانوار دچار آبگرفتگی و راه ارتباطی روستای فوشه بعلت تخریب پل قطع می‌باشد، افزود: در منطقه سیاه مزگی و آبشار دودو زن شهر شفت ۱۰خانوار مورد آبگرفتگی داشتیم که ۲ منزل مسکونی نیز تخریب شده اند .

غلامی گفت: در شهر رودبار ۵ منزل نیز مسکونی دچار آبگرفتگی شده بودند که باتلاش اداره راهداری راه این خانوار ها بازگشایی شد.

معاون هلال احمر استان اظهار داشت: تیم های هلال احمر استان و شهرهای گیلان که در آماده باش کامل بودند به محل های آسیب دیده اعزام شدند و در اولین مرحله بسته های غذایی تحویل مردم شد.

غلامی با بیان اینکه تعدادی از دام های مردم شهر شفت نیز براثر شدت باران تلف شده اند و اطلاعات تکمیلی و میزان خسارت بعد از بررسی اعلام خواهد شد تصریح کرد: هلال احمر استان گیلان در آماده باش کامل می باشد .

۶۵ منزل مسکونی در گیلان دچار آبگرفتگی و تخریب شد.

انتهای پیام/س

سیل در استان های شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.