یک دامداری در روستای اشترک شهرستان زهک به دلیل روشن کردن آتش دچار آتش سوزی شد.

آتش سوزی  یک دامداری در زهکبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان  ، حسین نورزهی رئیس آتش نشانی زهک گفت:طی تماسی که اهالی روستا با آتش نشانی داشتند آتش در ساعت ۴ صبح شعله ور شد که نیروهای آتش نشانی در زمانی کمتر از ۱۵ دقیقه از زهک به محل آتش سوزی رسیدند و آتش را مهار کردند.

نورزهی علت اتش سوزی را روشن کردن آتش در روز قبل در کنار این دامداری عنوان کرد و افزود: آتش در روز قبل به خوبی خاموش نشده بود طوفان درنیمه شب باعث شده بود این ذغالها مجددا شعله ور شود و این دامداری طعمه حریق شود.

وی افزود:لاستیک های چند کامیون که بعنوان درب دامداری استفاده می شد شعله های آتش را دوچندان کرده بود.

نورزهی گفت: قبل از آتش سوزی کامل این دامداری احشام توانسته بودند فرار کنند، در این آتش سوزی تنها یک رأس گوسفند تلف شد.

نورزهی افزود: توصیه می شود همشهریان پس از روشن کردن آتش در هرجایی نسبت به خاموش شدن آن اطمینان حاصل کنند تا دچار چنین حوادثی نشوند.

وی همچنین تصریح کرد: آتشنشانی زهک بر حسب وظیفه انسانی خود برای مقابله با آتش سوزی در روستاها اقدام می کند، وظیفه اطفای حریق در روستاها برعهده ی ما نیست، دهیاری روستاها موظفند نسبت به اتفاقات اینچنینی پاسخگوی اهالی روستای خود باشند.

وی افزود: در حادثه دیشب هم آتشنشانی زهک بر حسب حس انسان دوستانه خود با کسب اجازه از شهرداری به روستای اشترک نیرو اعزام کرد، چون اگر در حین اجرای عملیات در روستا مشکلی در شهرزهک اتفاق بیفتد ما باید پاسخگوی آن باشیم.

انتهای پیام/ف

یک دامداری در زهک آتش گرفت 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.