معاون توسعه و منابع نیروی انسانی دانشگاه علوم‌پزشکی جیرفت از اجرای 55 پروژه عمرانی در منطقه جنوب کرمان در سال جاری خبر داد.

اجرای 55پروژه عمرانی بهداشتی توسط دانشگاه علوم پزشکی جیرفتبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان محمدرضا بیرجندی گفت: پروژه‌های عمرانی دانشگاه علوم‌پزشکی جیرفت به سرعت در حال انجام است و دستاوردهای قابل توجهی در حوزه بهداشت و درمان در جنوب کرمان داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه افق پیش رو در حوزه بهداشت و درمان جنوب کرمان قابل توجه است، گفت: هر چند که با استانداردها هنوز فاصله داریم، امیدواریم با تحولی که در کمیت و کیفیت خدمات پزشکی، نیروی انسانی و تجهیزات بهداشت درمان صورت گرفته است، شاهد دستاوردهای قابل توجه در حوزه بهداشت و درمان در شهرستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم‌پزشکی جیرفت باشیم.

بیرجندی با اشاره به عملکرد خوب دانشگاه در احداث فضاهای بهداشتی، درمانی و آموزشی در جنوب کرمان افزود: 35 مرکز بهداشتی درمانی روستایی، احداث بلوک های زایمانی بیمارستان‌های کاشانی جیرفت و 12 فروردین کهنوج و ... در جنوب کرمان با پیشرفت بیش از 95 درصد آماده بهره‌برداری هستند.

وی افزود: بیش از 44 پروژه عمرانی با زیربنای 23 هزار و 597 متر مربع در شهرستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم‌پزشکی جیرفت عملیات احداث آنها به پایان رسیده است که به‌زودی شاهد بهره‌برداری این فضاها هستیم.

معاون توسعه و منابع نیروی انسانی دانشگاه علوم‌پزشکی جیرفت با اشاره به آغاز عملیات احداث بیش از 42 خانه بهداشت در جنوب کرمان گفت: در سال جاری اجرای 55 پروژه عمرانی در منطقه در دستور کار قرار دارد .

انتهای پیام/ح

55پروژه عمرانی بهداشتی درجنوب کرمان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار