درخشان: گل طارمی انسجام تیمی ما را بر هم زد/نفت باید تقویت شود

سرمربی تیم نفت تهران گفت: گل زودهنگام مهدی طارمی در نیمه دوم انسجام تیم ما را به هم ریخت.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛حمید درخشان پس از شکست 3 بر صفر تیمش برابر پرسپولیس در نشست خبری اظهار داشت: به اعتقاد من ما بازی نسبتاً خوبی را انجام دادیم، چون پرسپولیس را در 45 دقیقه اول بازی خوب آنالیز کرده و آنها را کنترل کرده بودیم، اما در نیمه دوم گل زودهنگام مهدی طارمی شیرازه و انسجام تیم ما را به هم ریخت.

 

وی افزود: بازیکنان تیم ما در نیمه دوم از نظر بدنی تحلیل رفتند،. ما ایرادهایی داریم که در بازی‌های آینده آن را برطرف خواهیم کرد، بضاعت تیم ما در همین حد بود و خیلی نمی‌توانستیم تغییر و تحولات داشته باشیم، امیدوارم بتوانیم برای هفته آینده تغییراتی داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت در مورد احتمال تقویت تیمش گفت: امیدوارم باشگاه به ما در تقویت تیم کمک کند. اگر به نفت تهران کمک نشود نمی‌توانیم کار کنیم. فوتبال فلسفه خودش را دارد و ابزار می‌خواهد، ما نیاز به مهره داریم و باید تیم مان را تقویت کنیم،در آسیا حریفان بسیار قوی هستند و ما نمی‌توانیم با آنها برابری کنیم.

 

وی افزود: فوتبال با کسی تعارف ندارد و اگر قوی نباشی لِه می‌شوی، وقتی ۴۵ دقیقه مقابل تیم قدرتمند پرسپولیس دوام می‌آوریم نشان دهنده رشد تیم است. اگر آن گل زودهنگام را هم نمی‌خوردیم بازی با این نتیجه تمام نمی شد.

 

 سرمربی نفت ادامه داد: هنوز به طور کامل هماهنگ نشده ایم و تیم مان کامل نیست، مسئولان باشگاه  ما باید توجه کنند اگر ما بازیکن نگیریم دچار مشکل خواهیم شد. پرسپولیس کامل‌ترین تیم لیگ برتر است، این تیم از لحاظ بازیکن و تاکتیک شرایط بسیار خوبی دارد. پرسپولیس برای کسب قهرمانی در آسیا شانس زیادی دارد و امیدوارم این اتفاق بیفتد و باید به این تیم احترام گذاشت.

 

درخشان درباره وجود 2 جای خالی در لیست تیم نفت تهران تصریح کرد: در حال حاضر ما مشکل بازیکن داریم و باید از نفرات زیر 23 سال استفاده کنیم. قصد داریم برخی از بازیکنان را از لیست خارج کنیم تا چند جای خالی داشته باشیم و بتوانیم بازیکن جدید بگیریم. در قرارداد بعضی از بازیکنان ذکر شده که اگر باشگاه بخواهد می‌تواند نام‌ آنها را از لیست خارج کند.

انتهای پیام/

صحبت های درخشان در نشست خبری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار