مسابقات کشوری تنیس آزاد ویژه بانوان به میزبانی شهرستان شاهرود برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ فرزاد فتاحی مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان با اشاره به برگزاری مسابقات کشوری تنیس آزاد ویژه بانوان گفت: این دوره از مسابقات به میزبانی شهرستان شاهرود برگزار شد.


وی با بیان اینکه مسابقات کشوری تنیس آزاد ویژه بانوان با حضور 16 تنیسور برگزار شد افزود: این ورزشکاران از استان‌ها سمنان، مازندران، کرمان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی و تهران حضور داشتند.


فتاحی با اشاره به اینکه یک نفر از استان سمنان در مسابقات کشوری تنیس آزاد ویژه بانوان حضور داشت تصریح کرد: این دوره از مسابقات به مدت 4 روز به میزبانی شاهرود برگزار شد.


مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان با بیان اینکه این ورزشکاران در دو بخش تک نفره و دونفره با یکدیگر به رقابت پرداختند اظهارداشت: روز اول 4 بازی، روز دوم 4 بازی، روز سوم 2 بازی و روز چهارم مرحله نهایی مسابقات و رقابت بین نفرات برگزیده بازی‌های گذشته برگزار شد.


فتاحی با اشاره به اسامی برگزیدگان نهایی این دوره از مسابقات کشوری تنیس آزاد ویژه بانوان تصریح کرد: هنگامه عزیزی از استان مازندران نفر اول، کیمیا عامری ثانی از استان کرمان نفر دوم و شقایق ذبیح‌اللهی و فاطمه مشهدی از استان مازندران جایگاه سوم را به خود اختصاص دادند.


وی از برگزاری مسابقات کشوری تنیس آزاد ویژه بانوان به‌صورت هم‌زمان در استان مازندران خبر داد و گفت: 16 ورزشکار دیگر که به این استان نزدیک‌تر بودند اعزام شدند و مسابقات در این دو منطقه به‌صورت هم‌زمان برگزار شد.


مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان با اشاره به ظرفیت‌های ویژه این استان در برگزاری مسابقات کشوری و بین‌المللی افزود: تنیس‌بازان در این مسابقات به روش "تای بریک " با یکدیگر رقابت کردند.


انتهای پیام/ م


مسابقات تنیس آزاد بانوان با حضور 16 تنیسور برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار