۲۴ هکتار زمین بلاکشت در بابلسر احیا و به چرخه تولید بازگشت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، رزاقی مدیر جهاد کشاورزی بابلسر با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۲۴ هکتار اراضی بلاکشت این شهرستان به چرخه تولید بازگشت، گفت: همین مدت ۶ فقره ساخت بنای نیمه کاره و ۱۳ مورد تفکیک زمین کشاورزی در روستا‌های اجاکسر و مقریکلا این شهرستان قلع و قمع و تخریب شد.


وی افزود: برای جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز در زمین‌های زراعی و باغی، با اطلاع رسانی به موقع و توضیح موارد قانونی به مالکان، به دلیل عدم تمکین برخی از مالکان، ۲۶ فقره اخطار کتبی صادر و ۱۵ فقره طرح دعوی ساخت و ساز غیرمجاز در مراجع قضایی صادر شد.


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابلسر با اشاره به اجرای حکم تخریب، ۱۵۰ بنای غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی این شهرستان، گفت: همین مدت ۲۴ هکتار از اراضی بلاکشت این شهرستان به چرخه تولید بازگشت.


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابلسر همچنین از آغازعملیات اجرایی لایروبی ۵۰ هکتار از آب بندان‌های یورمحله، دوغیکلا و هادی شهر این شهرستان خبر داد و افزود: برای اجرای طرح‎‌های زیربنایی بخش کشاورزی، لایروبی ۵۰ هکتار از آب بندان‌های یورمحله، دوغیکلا و هادی شهر شهرستان بابلسر با اعتبار ۴ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال آغاز شده است.


شهرستان بابلسر ۱۴ هزار و ۳۶۳ هکتار اراضی شالیزاری دارد که در ۸۳۹ هکتار از این زمین‌ها طرح تجهیز، نوسازی و یکپارچه سازی انجام شده است.


انتهای پیام/ع


بازگشت زمین بایر در بابلسر به چرخه تولید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.