مرضیه فراهانی :تیم تیراندازی بانوان قم برای حضور در لیگ دسته اول حامی مالی ندارد .

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگارن جوان از قم؛مرضیه فراهانی، نایب رئیس هیئت تیراندازی استان قم گفت: بر اساس قرعه کشی یازدهمین لیگ دسته اول تیراندازی بانوان کشور، تیم تیراندازی زنان قم در اولین هفته میزبان تیم هیئت خراسان رضوی است و این دیدار روزهای ۲۳ و ۲۴ شهریور برگزار خواهد شد.

فراهانی افزود:  تیم تیراندازی بانوان قم در رقابت‌های لیگ تیراندازی دسته یک کشور و براساس قرعه کشی صورت گرفته باید با تیم‌های هیئت خراسان رضوی، نظام مهندسی اصفهان، هیئت اهواز، شرکت آماج، هیئت سمنان، شرکت ملی پالایش و پخش و پاس رقابت کند.

وی عنوان کرد: با اشاره به مشکلات مالی تیم تیراندازی بانوان قم ،تیم تیراندازی بانوان قم برای حضور در لیگ دسته اول حامی مالی ندارد و هیئت تیراندازی نیز برای رفع این مشکل تلاش زیادی کرده اما تاکنون موضوع تامین هزینه‌های این تیم حل نشده است.

فراهانی بیان داشت: ترکیب تیم تیراندازی بانوان قم در لیگ دسته اول را تیراندازان بومی ما تشکیل می‌دهند و نفرات آن ترکیبی از تیراندازان دارای سابقه ما به همراه نفرات منتخبی هستند که در مسابقات انتخابی نتایج قابل قبولی به دست آورده‌اند.

نایب رئیس هیئت تیراندازی استان قم گفت: مسابقات طی ۸ هفته برگزار می‌شود و در اولین هفته قم میزبان تیم خراسان رضوی است و این دیدار در روزهای ۲۳ و ۲۴ شهریور برگزار می‌شود و بانوان تیرانداز ما امیدوار به پیروزی در آغاز فصل هستند.

نایب رئیس هیئت تیراندازی استان قم خاطرنشان کرد: قم ۳ سال است که در لیگ دسته اول بانوان به طور متوالی حضور داشته است و امیدواریم به تدریج زمینه حضور و صعود تیم استان قم به لیگ برتر بانوان مهیا شود البته در صورتی که این تیم مورد حمایت قرار گیرد.

انتهای پیام/ح

میزبانی قم ازبانوان تیرانداز درهفته اول لیگ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار