مسابقات کشوری آمادگی جسمانی مرزبانی به میزبانی اردبیل در استادیوم تختی برگزار و با قهرمانی تیم مرزبانی استان اردبیل به اتمام رسید .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، این مسابقه از 7 بخش شامل شنای سوئدی ، دراز نشست ، حرکت زیگ زاگ ، دمبل زنی ، پرش از روی موانع ، پرتاب توپ و حمل آدمک حول محوطه دو و میدانی استادیوم تختی و به طول 400متر اجرا گردید.

ورزشکاران شرکت کننده متشکل از 20 تیم 3 نفره بود که تیم اردبیل با زمان 8دقیقه و 16 ثانیه و 62 صدم ثانیه مقام قهرمانی را کسب کرد.

مرتضی تاج مهر رئیس هیئت ورزشهای همگانی استان اردبیل افزود : میزبانی این مسابقه کشوری یکی از افتخارات هیئت ورزشهای همگانی استان اردبیل و از کیفیت بالای اجرایی برخوردار بود و داوری این مسابقه نیز توسط داوران هیئت ورزشهای همگانی انجام گردید.

مراسم اهدای جوایز به تیم های قهرمان توسط سرهنگ حاتمی مدیر کل تربیت بدنی مرزبانی کشور و سرهنگ طاهری فرماندهی مرزبانی اردبیل برگزار گردید که تیم های اردبیل ، سیستان و بلوچستان و گلستان که رقابت تنگاتنگی با یکدیگر داشتند به ترتیب مقام اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

 

انتهای پیام/ح

پایان مسابقات آمادگی جسمانی مرزبانی کشور در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.