ملی پوش کاراته گفت: به دنبال حضور در رقابت های لیگ جهانی است تا بتوانم در بالاترین رنکینگ جهانی قرار بگیرم.

ذبیح اله پورشیب در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: چهار مرحله از رقابت های لیگ جهانی کاراته سال ۲۰۱۷ باقی مانده است و به دنبال حضور در این مسابقات هستم تا در رنکینگ جهانی در رتبه بالایی قرار بگیرم.

او افزود: امیدوارم فدراسیون شرایط را طوری هماهنگ کند که بتوانیم در دو مرحله از این رقابت ها حضور پیدا کنیم.

دارنده مدال طلای مسابقات جهانی ادامه داد: بعد از رقابت هایی که پشت سر گذاشتیم ملی پوشان در حال استراحت هستند و به طور انفرادی به تمرین می پردازند و در صورت حمایت فدراسیون در مسابقات لیگ جهانی آلمان و اتریش حاضر می شویم.

کاپیتان تیم ملی کاراته عنوان کرد: برای حضور در لیگ جهانی اردوی تیم ملی تشکیل نمی شود و کاراته کا جداگانه تمرین می کنند به همین دلیل تمریناتم را آغاز کردم که با آمادگی بالا در مسابقات شرکت کنم.

او در مورد تاثیر امتیازات مسابقات برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو گفت: از سال ۲۰۱۸ امتیازات و رنکینگ بازیکنان در رقابت ها محاسبه می شود و نفراتی که در بالاترین رده جهانی باشند می توانند سهمیه المپیک توکیو را کسب کنند.

ملی پوش کاراته کشورمان در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم با حضور در لیگ جهانی بتوانیم آمادگی مان را حفظ کنیم و رقابت های سال ۲۰۱۸ را با قدرت آغاز کنیم.

انتهای پیام/

رقابت های ۲۰۱۸ در کسب سهمیه المپیک تاثیر بسزایی دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار