مهم ترین اخبار و رویدادهای کمیته امداد را با یک کلیک مشاهده کنید.

آمار طلاق در میان مددجویان کمیته امداد کمتر از یک درصد است/ رشد 8 درصدی جمع آوری صدقات تا پایان تیرماه 96به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کمیته امداد در هفته ای که گذشت شاهد رویدادهایی بود که در ادامه به آن می پردازیم.

 

آمار طلاق در میان مددجویان کمیته امداد کمتر از یک درصد است

محسن ولیئی مديركل كميته امداد استان تهران اظهار داشت: آمار طلاق در استان تهران به طور متوسط 38 درصد است كه اين آمار در ميان مددجویان تحت حمايت كميته امداد استان تهران به رقم كمتر از یک درصد می‌رسد كه این امر نشان دهنده دوام خانواده در ميان افراد تحت حمايت اين نهاد است.

 

مدیران کمیته امداد «مددکار» می‌شوند

فاطمه رهبر معاون سلامت و حمایت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره)، از اجرای طرح همیار مددکار، در دفتر مرکزی کمیته امداد خبر داد و گفت: مددکاری شغلی سخت و پر استرس است که باید در این خصوص از تمام توان به نفع نیازمندان بهره جست، بر همین اساس به هر یک از مدیران، پرونده‌ ای برای رسیدگی مشکل مددجو تحویل داده می‌شود تا با این حرفه بیشتر آشنا شوند.

وی درباره برنامه‌های معاونت حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد در سال 96 گفت: یکی از مهمترین برنامه‌های این معاونت در سال 96، تدوین نظام مددکاری مختص کمیته امداد، اجرای سیاست احسان و حمایت از نیازمندان، سطح بندی مددجویان با توجه به نیازهایشان و توانمندسازی مددجویان است.

رشد 8 درصدی جمع آوری صدقات تا پایان تیرماه 96

سید پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) اظهار کرد: در 4 ماه ابتدای امسال جمع آوری صدقات 8 درصد رشد داشته و جمع آوری زکات فطریه نیز 3 برابر شده است، همچنین در طرح محسنین که به موضوع حمایت از فرزندان غیر یتیم که به علت بدسرپرست بودن تحت حمایت خیران قرار می‌گیرند، رشد قابل توجهی  داشتیم.

وی بیان کرد: منابع کمیته امداد از درآمدهای مردمی شامل صدقات، زکات، فطریه در 4 ماه گذشته افزایش یافته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.