شرکت سامسونگ اعلام کرد قصد دارد مرورگر خود با نام Samsung Internet را روی همه گوشی های هوشمند که دارای سیستم عامل اندروید هستند، عرضه کند.

عرضه مرورگر شرکت سامسونگ بر روی همه گوشی هابه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ممکن است بسیاری از کاربران اطلاع نداشته باشند که شرکت سامسونگ روی نرم افزار مرورگر وب نیز فعالیت دارد. این غول بزرگ فناوری کره روز گذشته اعلام کرد در حال کار روی نسخه جدید مرورگر خود است.

این مرورگر که «Samsung Internet» نام دارد قرار است روی همه گوشی های هوشمند با سیستم عامل اندروید اجرا شود و صرفا به گوشی‌های خود شرکت سامسونگ یا گوشی های «پیکسل» شرکت گوگل منحصر نیست.

این نسخه از مرورگر سامسونگ اینترنت هنوز در مراحل آزمایشی به سر می‌برد، اما سامسونگ قصد دارد این مرورگر را به زودی از طریق گوگل استور عرضه کند و در دسترس کاربران قرار دهد.

کاربران اکثر گوشی‌هایی که سیستم عامل اندروید گوگل دارند، برای استفاده از امکانات وب، از مرورگر «Google Chrome» استفاده می‌کنند، اما شرکت سامسونگ با این مرورگر نشان داد که نه تنها در بخش سخت‌افزار قدرتمند ظاهر شده بلکه دستش در بخش نرم افزار نیز باز است.

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید ، نسخه بتا این مرورگر نیز هم اکنون قابل دسترس است :

 

عرضه مرورگر شرکت سامسونگ بر روی همه گوشی ها

 

انتهای پیام/

با مرورگر Samsung Internet آشنا شوید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۴ ۱۹ مرداد ۱۳۹۶
سرعت خیلی خوب داره ....
گوشی من A2017