هیئت بازرسی ارتش جمهوری اسلامی ایران از مراکز آموزشی و فنی فرماندهی آموزش تخصصهای دریایی باقرالعلوم (ع) نداجا بازدید کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ امیر سرتیپ قادر رحیم زاده، معاون طرح، برنامه،بودجه و امور مجلس آجا در جمع فرماندهان و اساتید، ضمن ابراز خرسندی از حضور در این فرماندهی گفت: مراکز آموزشی ارتش جمهوری اسلامی ایران بعنوان خط مقدم بنیه ی دفاعی کشور و نظام اسلامی وظیفه ی بسیار مهمی را برعهده دارند.

وی با تاکید بر نقش بسیار مهم آموزش در ارتقای کیفی کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: اهتمام در امر آموزش و تلاش بی وقفه در این عرصه بسیار حائزاهمیت است.  

معاون طرح، برنامه،بودجه و امور مجلس آجا با اشاره به توانمندیهای متخصصین ارتش جمهوری اسلامی ایران در ساخت تجهیزات مورد نیازگفت: توجه به استعدادهای کارکنان پایور و وظیفه بویژه در مراکز آموزشی و پرورش استعدادها و ابتکارات خلاقانه جوانان همواره مورد توجه بوده است و هرچه در این زمینه تلاش شود در میدان نبرد تلفات کاهش پیداخواهد کرد.

وی ضمن تأکید برفرمایش فرمانده معظم کل قوا در خصوص وجود شاخصه های ایمان، شجاعت و دانش در بین کارکنان نیروهای مسلح تصریح کرد: اهتمام به امور معنوی و فرهنگ ایثار و شهادت یکی از مهمترین ویژگی های کارکنان ولایتمدار ارتش جمهوری اسلامی ایران بوده است.

 

انتهای پیام/اص

حضور هیات بازرس در فرماندهی آموزش تخصصهای دریایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.