نشست خبری مرحله نهايی رقابت‌های والیبال انتخابی مردان جهان 2018 در اردبیل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رائول لوزانو، سرمربی تیم ملی والیبال چین در نشست خبری رقابت‌های والیبال انتخابی جهان اظهار داشت: خوشحالم که دوباره به ایران برگشتم. این بار سرمربی تیم چین هستم و سطح مسابقات بالا است و همه قدرتمند هستند. این تورنمنت ارزش بالایی دارد. امیدوارم نتایجی که در مسابقات آسیایی کسب کردیم را تکرار کنیم و دست پر ایران را ترک کنیم.

ایگور کولاکوویچ، سرمربی تیم ملی والیبال ایران هم در این نشست خبری اظهار داشت: روز خبرنگار را تبریک می‌گویم. ما برای حریفان احترام قائل هستیم. بی صبرانه منتظر هستیم که جواز حضور در مسابقات جهانی را به دست بیاوریم.

سرمربی قزاقستان هم عنوان کرد: خوشحالم که به ایران آمدیم. تیم ما بسیار بلندپرواز هستیم و اهداف مهمی دارد و انتظار داریم به مسابقات جهانی برسیم.

سرمربی قطر خاطرنشان کرد: نظر من این است که همه تیم‌ها قدرتمند هستند. تلاش می کنیم برنده شویم، اما هر تیمی که به مسابقات جهانی برسد آرزوی موفقیت می‌کنم. از اینکه برابر تیم‌های قدرتمند قرار می‌گیریم وبا آنها بازی می کنم خوشحالم.

سرمربی کره‌جنوبی اظهار داشت: تیمی که من سرمربی آن هستم با تیم اصلی کره‌جنوبی فرق می‌کند، اما تلاش می کنیم خوب بازی کنیم و بهترین عملکرد را داشته باشیم.

انتهای پیام/

سرمربیان تیم‌های والیبال قهرمانی جهان از وضعیت تیم‌هایشان گفتند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار