رئیس کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال گفت: برخلاف استقلال هیچ یک از بازیکنان ایرانی سابق پرسپولیس از این باشگاه به AFC شکایت نکرده اند.

روزبه وثوق احمدی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره  شکایت بازیکنان ایرانی از باشگاه های فوتبال به AFC اظهار داشت: تاکنون حدود سه تا چهار بازیکن بحث طلب از باشگاه استقلال را به AFC اطلاع داده اند و کنفدراسیون فوتبال آسیا هم از این باشگاه و همچنین فدراسیون فوتبال درخواست کرده نسبت به پرداخت مطالبات آن ها تا 9 شهریور(31آگوست) اقدام شود. کاوه رضایی، آندو تیموریان و مجید غلام نژاد بازیکنانی هستند که اعتراض خود از باشگاه استقلال را به AFC اعلام کرده اند.

او ادامه داد: هیچ یک از طلبکاران باشگاه پرسپولیس تاکنون نامه اعتراض خود را به کنفدراسیون فوتبال آسیا تحویل نداده اند اما آیان رمزی، بازیکن سابق تراکتورسازی این اقدام را انجام داده است. البته بازیکنانی که بحث پرداخت مطالباتشان را به AFC اطلاع دهند برای تسویه حساب مطالباتشان در اولویت قرار نمی گیرند چراکه تیم های بدهکار موظف هستند تمام بدهی های خود را تسویه کنند.

وثوق احمدی اظهار داشت: هیچ تفاوتی برای پرداخت بدهی طلبکاران وجود ندارد و مطالبات بازیکنانی که به AFC شکایت نمی کنند هم باید تا 31 آگوست پرداخت شود. درواقع باشگاه ها برای دریافت مجوز حضور در لیگ قهرمانان آسیا باید تمام بدهی ها را تسویه کنند. تا جایی که من اطلاع دارم در زمان بازرسی ناظران AFC  از باشگاه ها،  آن ها فهرستی از تمام بدهی های خود را به صورت شفاف در اختیار ناظران قرار دادند اما  اگر برخی بازیکنان متوجه شوند که نامشان  در این فهرست قرار نگرفته، احتمال دارد در مکاتبه با AFC پیگیر دریافت حق و حقوشان باشند.

رئیس کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال در پایان خاطر نشان کرد: میزان طلب بازیکنانی که به  AFC اعتراض می کنند به فدراسیون فوتبال اعلام نمی شود و تنها نامه اعتراض آن ها در اختیار ما قرار می گیرد که در این نامه هیچ نشانی از میزان مطالبات وجود ندارد.

انتهای پیام/

 اظهارات رئیس کمیته تعیین وضعیت درباره شکایت بازیکنان ایرانی به AFC

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار