همزمان با روز خبرنگار، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با خانواده شادروان مجید محمد رشید از خبرنگاران فقید صدا و سیمای مرکز کرمان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، همزمان با روز خبرنگار محمدتقی امیری خراسانی  با خانواده شادروان مجید محمد رشید  از خبرنگاران  فقید، مجری و گزارشگر پرتوان و  با سابقه صدا و سیمای مرکز کرمان و از کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان دیدار و گفتگو کرد.

وی در این آیین، از توفیق حاصل شده به منظور دیدار با خانواده شادروان مجید محمد رشید ابراز خرسندی کرد و گفت: روز خبرنگار فرصت ارزشمندي برای پاسداشت و قدردانی از تلاش ها و مجاهدت های بی‌دریغ شادروان مجید محمد رشید است.

امیری خراسانی با تأکید بر اینکه همیشه به یاد خدمتگزارانی که به پیشرفت ورزش استان کمک کرده اند هستیم ،افزود: اهالی ورزش کرمان هنوز به یاد این عزیز فرهیخته هستند و تلاش هایش را ارج می نهند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان خاطرنشان کرد: مرحوم  مجید محمد رشید برای ارتقاء و پیشرفت ورزش استان کرمان هم در اداره کل ورزش و جوانان و هم در حوزه رسانه زحمات بسیاری کشیده است و این خبرنگار  فقید و تلاشگر عرصه خبر و اطلاع رسانی، حق زیادی بر گردن ورزشکاران دارد.

امیری خراسانی تصریح کرد: بر خود لازم می دانم که خود را در کنار خانواده این عزیز فرهیخته بدانم و برای این خانواده آرزوی سلامتی، بهروزی و موفقیت روزافزون دارم.

انتهای پیام/ب

مدیرکل ورزش و جوانان با خانواده شادروان مجید محمد رشید دیدار کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار