تعدادی از خلبانان هواپیمای اف 5 در پایگاه شکاری وحدتی دزفول فارغ التحصیل شدند و به جمع خلبانان پیوستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، از روابط عمومی نیروی هوایی ارتش، در این مراسم فارغ التحصیلی حجت الاسلام و المسلمین عباس محمد حسنی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، طی سخنانی پیوستن به جمع تیزپروازان نیروی هوایی ارتش را به خلبانان جوان تبریک گفت.
وی بیان کرد: آسمان ایران اسلامی امانتی در دست پرتوان شما خلبانان عزیز است و قطعا شما با الگوگیری از پیشکسوتان و شهدای گرانقدر این نیرو، از هیچ تلاشی در راستای حفظ امنیت و پاسداری از آن دریغ نخواهید کرد.
وی افزود: خلبانی یک شغل نیست، خلبانی عشق است، خلبان باید عاشق وطنش باشد تا بتواند به بهترین نحو در حفظ حریم مقدس آسمان ایران اسلامی خدمت کند.
حجت الاسلام و المسلمین حسنی در پایان با اشاره به آیه شریفه إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الَّذینَ یُقاتِلونَ فی سَبیلِهِ صَفًّا کَأَنَّهُم بُنیانٌ مَرصوصٌ اذعان داشت: حب خداوند برای بندگانش در گرو رضایت ذات اقدس الهی است که مدنظر قرار دادن این آیه می تواند یکی از راه های رسیدن به این مهم باشد.
در ابتدای مراسم امیرسرتیپ دوم خلبان سید حمیدرضا آشنا، فرمانده پایگاه وحدتی دزفول گزارشی در خصوص دوره های آموزشی خلبانان ارائه و بیان کرد: این دوره به پاس خدمات ارزشمند استاد خلبان بازنشسته محمدرحیمی پیشکسوت دوران دفاع مقدس به نام دوره ی استاد رحیمی نام گذاری شده است.
در پایان این مراسم، سردوشی و نشان خلبانی به خلبانان اهداء شد.
در این مراسم امیر سرتیپ خلبان حسن شاه صفی، فرمانده نیروی هوایی ارتش، حجت الاسلام و المسلمین قاضی، رییس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا و جمعی از فرماندهان و مسئولین این نیرو حضور داشتند.
انتهای پیام/گ

فارغ التحصیلی خلبانان اف5

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
هم وطن
۱۲:۲۹ ۱۶ بهمن ۱۳۹۹
دستان خدا، نگهدار همه خلبانان شجاع و غیور میهن عزیزمان، باشد هر کجا و هر لحظه... الهی آمین یارب العالمین