برنامه‌های آینده جهرمی برای وزارت ارتباطات+ اینستاگرام

محمدجواد آذری جهرمی وزیر پیشنهادی دولت دوازدهم برای وزارت ارتباطات بخشی از برنامه‌های این وزارت خانه را در دوره آینده اعلام کرد.

اعلام برنامه جهرمی برای آینده وزارت ارتباطات+ اینستاگرامبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ روز گذشته روحانی اسامی تعدادی از وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم را به مجلس فرستاد، در بین تمامی وزرای پیشنهادی محمدجواد آذری جهرمی که هم اینک مدیرعامل شرکت زیرساخت است به عنوان وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات معرفی شده است.

آذری جهرمی در جدیدترین پست اینستاگرام خود به برنامه‌های آتی برای وزارت ارتباطات و کمبودهای موجود اشاره کرده است.

وی در پست خود نوشت: " در حالیکه قیمت اینترنت موبایل در ایران جزو ده کشور به صرفه دنیاست، در شاخص قیمت اینترنت خانگی و ثابت رتبه ای بهتر از نودم نداریم. هنوز سی درصد از خطوط مسی تلفن قادر به ارائه سرعتی بیش از دو مگابیت در ثانیه نیستند. به لحاظ شاخص کیفیت تجربه شده توسط کاربران هر چند پیشرفتهای قابل توجهی داشتیم اما در عرصه ویدئو و بازیهای رایانه ای هنوز جای کار داریم. ارتقای تکنولوژی اینترنت خانگی از ای دی اس ال به سایر تکنولوژی های به روزتر، به صرفه سازی قیمت و نیز بهبود کیفیت جزو برنامه های اصلی دولت برای فراهم سازی شرایط توسعه کسب و کارهای نوپاست".

اعلام برنامه جهرمی برای آینده وزارت ارتباطات+ اینستاگرام

انتهای پیام/

تشریح بخشی از برنامه‌های آینده وزارت ارتباطات در اینستاگرام جهرمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
ناشناس
۱۴:۲۳ ۱۹ مرداد ۱۳۹۶
خوبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۳ ۱۹ مرداد ۱۳۹۶
تکنولوژی های به روزتر از ديدگاه ايشان چي هست اونوقت؟؟
آخرین اخبار