حامی مالی استقلال و پرسپولیس برای استفاده بهینه از 2 تیم پرطرفدار پایتخت راهکار های عجیبی را اتخاذ کرده است.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان شنیده ها حاکی از آن است که باشگاه استقلال همچنان با اسپانسر 2 فصل گذشته خود برای لیگ هفدهم آن طور که باید به توافق نرسیده است .

البته  هر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اختلافاتی را با این حامی مالی دارند و به نظر طرفین یعنی مدیران استقلال و پرسپولیس و اسپانسر هر یک به فکر وصول طلب های خود هستند.

 حربه جدید حامی مالی برای اسارت پرسپولیس و استقلال

حربه جدید حامی مالی برای اسارت پرسپولیس و استقلال

 اسپانسراستقلال و پرسپولیس در مقاطعی در صورت حساب ها و پرداخت های مالی با مسئولان این 2 تیم  اختلاف داشت و همین مسائل باعث شده تا دو طرف به یک جمع بندی نهایی برای ادامه کار نرسند.

طبق شنیده ها از منابع آگاه حامی مالی به دنبال گروکشی است و این 2 باشگاه را در میان زمین و هوا قرار مداده است تا با عقد قرارداد بلند مدت سرخابی ها را درگیر خود کند چرا که سود حاصل از 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس چه بسا در مواقعی حتی بالاتر از هزینه هایی است که حامی مالی برای سرخابی ها کرده است .

حربه جدید حامی مالی برای اسارت پرسپولیس و استقلال

 

 

حربه جدید حامی مالی برای اسارت پرسپولیس و استقلال

 

 باید دید مدیران استقلال و پرسپولیس برای فصل پیش رو قرارداد خود را با حامی مالی  به چه شکل خواهند بست.اما در این میان باشگاه استقلال و پرسپولیس به دلیل همین اختلافات از هفته دوم نام یکی از حامیان مالی خود را از روی پیراهن هایشان حذف کردند تا  به اختلافات با حامی مالی واکنش دهند.

نام این حامی مالی در مقایسه  عکس های فوق مشخص می کند که کدام بخش  حذف شده است .

 انتهای پیام/

حذف نام یکی از اسپانسر های استقلال و پرسپولیس از روی پیراهن 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
پیام
۱۸:۰۱ ۱۸ مرداد ۱۳۹۶
ب اینا نمیگن اسپانسر.اسپانسری ک مواقع ضروری ب درد تیم نخوره اسپانسر نیس..زندان بان!!!سرخابی ها تا وقتی ک خصوصی و دست مردم سپرده نشه حال و روزض همینه..تازه روزای خوبشونه.
ب امید روزی ک فوتبالمون حرفه ای باشه
باعلی******
آخرین اخبار