رئیس جمهور آمریکا با ادبیاتی جالب در پستی توئیتری از عملکرد 200 روزه دولتش دفاع کرد.

دفاع بامزه ترامپ از عملکرد 6 ماهه دولتش + عکسبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا که در بهمن ماه سال گذشته به کاخ سفید  نقل مکان کرد، از ابتدای به قدرت رسیدنش هر روز یک جنجال و حاشیه را تجربه کرده است که البته بسیاری از آنها را باید دست پخت خودش بدانیم.

جنجال هایی مانند دیوار کشیدن در مرز مکزیک و هزینه اش تا قانون منع  مهاجرت  شش کشور مسلمان، دستور لغو لایحه سلامت اوباما، عزل و نصب‌های گسترده و ناگهانی در کاخ سفید تنها گوشه ای از بحران‌هایی است که برای دولت او به وجود آمده یا به عبارت دیگر برای دولتش به وجود آورده است.

حال بعد از گذشت  200 روز از عمر دولت ترامپ ، وی در پستی توئیتری با ادبیاتی جالب از دولت خود دفاع کرده و با حفظ روند همیشگی حمله به رسانه های محالف نوشت:

"به ندرت دولتی پس از ۲۰۰ روز به آنچه که ما امروز رسیده‌ایم دست یافته یا حتی به آن نزدیک شده! نظرسنجی‌های رسانه‌های جعلی را باور نکنید!"

گفتنی است تاکید ترامپ به برتری عملکردش از همه دولت های قبلی  و گوش نکردن به حرف رسانه های منتقدش ، جالب بوده و مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

ادبیات جالب ترامپ در دفاع از عملکرد 6 ماهه دولتش + عکس

انتهای پیام/

دفاع توئیتری ترامپ از عملکرد 6 ماهه دولتش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار