رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد گفت: به زودی طرح‌های صنایع پایین دستی پتروشیمی در مهاباد راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛  صادق قادری در جلسه کمیته راهبری سرمایه‌گذاری شهرستان مهاباد اظهار داشت: ایجاد طرح پلیمری سیم و کابل با برآورد اولیه 13 میلیون یورو سرمایه‌گذاری ارزی و 15 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری ریالی در مهاباد تصویب شد.

وی گفت: بر اساس دفاع مدیر عامل شرکت آمیزه‌های پلمیری سیم و کابل ابهر، در جلسه کمیته راهبری سرمایه‌گذاری شهرستان این موضوع در مرحله انجام مطالعه و مکان‌یابی طرح تولید کامپاندای پلیمری در شهرستان مهاباد است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد بیان کرد: ظرفیتی که برای این طرح در نظر گرفته شده 36 هزار تن در سال و بالغ بر 70 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری ارزی و ریالی است.

وی بیان کرد: در سال مزین به شعار تولید و اشتغال و با اجرای این طرح از بخشی از صادرات مواد خام پتروشیمی جلوگیری شده و پس از فرآوری مواد تولید شده در داخل کشور مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در ادامه ایرج شجاعی فرماندار شهرستان مهاباد نیز در این جلسه بر اهمیت سرمایه‌گذاری و جذب سرمایه‌گذار داخلی و خارجی تأکید کرد و افزود: شهرستان مهاباد دارای ظرفیت‌های ویژه و بالقوه‌ای برای سرمایه‌گذاری در ابعاد مختلف، صنعتی و معدنی به ویژه در زمینه گردشگری است و هدف از تشکیل کمیته راهبری تسهیل مسیر سرمایه‌گذاری در شهرستان است.

انتهای پیام/ب

طرح‌های صنایع پایین دستی پتروشیمی در مهاباد راه اندازی می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.