صدور کارت تندرستی اصناف در استان به دفاتر پیشخوان دولت واگذارشد.

واگذاری خدمات صدور کارت تندرستی اصناف به دفاتر پیشخوان دولت در استانبهگزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ نوروزی مدیر سلامت وکار دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت : هدف از اجرای این طرح واگذاری بخشی از خدمات غیر تخصصی به بخش خصوصی و استفاده از توان بخش خصوصی در راستای اهداف بهداشتی است.

مدیر سلامت وکار دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه این کار با همکاری دانشگاه علوم پزشکی ، دفتر پیشخوان و استانداری انجام می شود افزود : سالانه حدود50 تا60 هزار کارت بهداشت برای اصناف در سطح استان صادر می شود.

وی افزود : حدود 144 دفتر پیشخوان در سطح استان داریم و دیگر نیازی نیست افراد برای گرفتن کارت به مراکز بهداشتی مراجعه کنند و در محل زندگی خود با مراجعه به دفاتر پیشخوان می توانند تقاضای کارت بهداشت کنند.

کاویانی ، رییس انجمن صنفی دفاتر پیشخوان استان هم گفت : طرح ارائه خدمات صدور کارت تندرستی اصناف به دفاتر پیشخوان دولت امروز آغاز می شود و در اجرای این طرح افراد متقاضی کارت بهداشت شامل همه موارد تولید و توزیع مواد غذایی و هتلها و رستورانها وآنهایی که نیاز به کارت بهداشت دارند می توانند در ساعت اداری و غیر اداری به دفاتر پیشخوان مراجعه و درخواست کارت بهداشت کنند .

در مراسم افتتاح این طرح قیاسی ، معاون مدیریت و منابع انسانی استاندار هم در این نشست با اشاره به فراهم بودن زیر ساخت های ارتباطی استان گفت : در راستای اجرای اصل 44 قانون اساسی این طرح با هدف سرعت و دقت در ارائه خدمت انجام می شود.

 دکتر امیری ، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان نیز با بیان اینکه استان همدان جزو استانهای نخست در واگذاری خدمات صدور کارت تندرستی اصناف به دفاتر پیشخوان دولت است گفت :کاهش تصدی گری دولت ، استفاده از توانمندیهای بخش خصوصی در زمینه بهداشتی ، تسهیل در صدورکارت بهداشت و پیشگیری از هرگونه سوء استفاده و رهگیری کارت در سراسر کشور از اهداف اجرای این طرح است.

انتهای پیام/ش.و

صدور کارت تندرستی اصناف در دفاتر پیشخوان دولت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.