اجرای عمومی نمایش موج‌سواری در چشمان سپید در بندر ماهشهر به مدت 10 شب آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، دانیال سیاحی کارگردان و نویسنده نمایش موج سواری در چشمان سپید گفت: نمایش نامه موج سواری در چشمان سپید 3 بار باز نویسی شد و با نظارت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ماهشهر در این شهرستان روی صحنه رفت.

وی بیان داشت: با هدف احترام گذاشتن به شهروندان و ایجاد انگیزه برای بازیگران و عوامل نمایش تصمیم به اجرای عموم نمایش در شهر گرفتیم. چرا که در سال‌های گذشته بسیاری از بازیگران موفق به دلیل نبود حمایت به مرور دلسرد شده و از جامعه هنر فاصله گرفتند و این موضوع قطعا معضلی به معضلات جامعه اضافه می‌کند.

کارگران این نمایش افزود: کاظم وفادار شوشتری، یحیی باوی، حمید سبزواری، حسین عبادی، غلام عسکری، مژده خیاط سلیقه، پریسا قنواتی، موسی رضازاده و نکیسا نظری در نمایش نقش‌آفرینی می‌کنند.

سیاحی ادامه داد: الهام عسکراوی طراحی لباس و دستیاری کارگردان، طراحی نور مصطفی عبادی، مستانه بدیرنژاد مجری نور، نگار دائم‌الذکر گریم، محمد حیدری مدیر صحنه، مهشید منشی صحنه، کاملیا زرین‌آبادی مدیریت تبلیغات، علی نورالدین موسوی ساخت تیزر و کلیپ و طراحی پوستر و بروشور نمایش را بر عهده داشتند.

وی گفت: امسال برای اولین بار در بندر ماهشهر مراسم رونمایی از پوستر و کلیپ نمایش موج‌سواری در چشمان سپید با حضور مسئولان شهرستان و هنرمندان برگزار شد و در اولین روز اجرای نمایش نیز مراسم زنگ افتتاح را داشتیم و پایان اجراها برنامه نقد و بررسی اثر از دیگر برنامه‌های گروه تئاتر رها در بندر ماهشهر است.

کارگران نمایش اظهار کرد: با همکاری کانون فیلم و عکس بندر ماهشهر مسابقه عکاسی نمایش موج‌سواری در چشمان سپید را به منظور معرفی بهتر نمایش در نظر گرفتیم که در پایان 10 شب اجرای عمومی نمایش برگزار خواهد شد و به 3 نفر اول این مسابقه جوایزی اهدا می‌شود.

انتهای پیام/م

اجرای نمایش در بندر ماهشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.