نمایندگان مجلس با تقاضای تحقیق و تفحص از علل انتقال آب سد زولای شهرستان سلماس به قره باغ ارومیه موافقت کردند.

تحقیق و تفحص از علل انتقال آب سد زولای سلماس به قره باغ ارومیه تصویب شدبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نمایندگان در جلسه علنی  امروز با تقاضای تحقیق و تفحص از علل انتقال آب سد زولای سلماس به قره باغ ارومیه موافقت کردند.

گفتنی است شهروز برزگر نماینده مردم سلماس متقاضی این تحقیق و تفحص بود اما این تقاضا در کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی تصویب نشد و به همین دلیل به صحن علنی ارجاع داده شد.

بر این اساس رد تقاضای تحقیق و تفحص از علل انتقال آب سد زولای شهرستان سلماس به قره باغ ارومیه به رأی گذاشته شد که با 76 رأی موافق، 113 رأی مخالف و 10 رأی ممتنع تصویب نشد و بر این اساس نمایندگان رأی به انجام این تحقیق و تفحص دادند.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۶ ۲۷ مرداد ۱۳۹۶
آقای برزگر نبایستی در خصوص مسایل خارج از حوزه انتخاباتی و فراتر از حوزه مسئولیت خود اظهارنظر غیرمسئولانه طرح کنند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۵ ۲۷ مرداد ۱۳۹۶
اظهارنظر غیرمسئولانه فردی مسئول به یک موضوع و مساله چندین ساله منطقه انزل جای تعجب و تاسف دارد دیدگاه سیاسی فرد مسئول به یک مساله حیاتی منطقه جای بحث و تامل دارد
Iran (Islamic Republic of)
هم رزم خاموش
۱۵:۱۵ ۲۴ مرداد ۱۳۹۶
اقای برزگر می خواهید گردنه قوسچی راببندبم سلماس را هم کشوراعلام کنیم ..این همه ساده لوحانه برخورد نکنیم خودمان رامسخره نکنیم.سالهاست اب ازاین استان به تبریرمیره اونهم میلونها مترمکعب .خوب باید بره چون نیازهای هم رابایدپوشش بدبم حال دادن اب به چندروستا اینقدرمهم شده که یک نماینده یک شهررابراش معطل کنه .ازماست که برماست ..چه فکر می کردبم چه شد..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۳ ۲۴ مرداد ۱۳۹۶
در سال اقتصاد مقاومتی؛ تولید – اشتغال
هدف نماینده این هست جلوی تولید بومی را بگیرد که این مصداق مخالفت با مطالبه رهبری یعنی اقتصاد مقاومتی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۲ ۲۴ مرداد ۱۳۹۶
بیخودی شلوغش نکن جناب برزگر کلا 1 میلیون آب از 50 ملیون آب زولا را قرار شده بدن به انزل که قره باغ هم یکی از روستاهاش هست. خوب اونا مگه خارجین بالاخره باید آب داشته باشن دیگه وگرنه همه شون باید مهاجرت کنن ارومیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۱ ۲۴ مرداد ۱۳۹۶
واقعا در شعن یک نماینده نیست که چنین اظهار نظر بچه گانه ای کند
جناب برزگر باید یکم بیشتر برید شهر های بزرگتر از سلماس رو بگردند و از طرح های عمرانی بازدید کنند تا یاد بگیرند اینچنین اظهار نظر نکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۹ ۲۴ مرداد ۱۳۹۶
آقای برزگر لطفاً تشریف ببرند از تعداد پروژه های آبرسانی دیگر استانها در راستای آبرسانی به نقاط دور همچون آبرسانی از یک استان به استان دیگر را بازدید نمایند بعداً در رابطه با منطقه اتزل و آبرسانی به روستای قره باغ اظهار نظر نمایند ثانیاً ایشان اصلاً در خصوص این طرح آبرسانی اطلاعات کافی ندارند که تنها روستای قره باغ از این طرح استفاده نمی کنند بلکه چندین روستا بهره مند خواهند شد . آقای برزگر اظهار نظر غیر مسئولانه کافیه . منطقه قره باغ به سلماس نزدیکتر تا به ارومیه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۸ ۱۹ مرداد ۱۳۹۶
خوبه
آخرین اخبار