مراسم بدرقه از تیم بانوان هاکی استان به منظور اعزام به بازی تدارکاتی با تیم ملی اندونزی و شرکت در رقابت های لیگ برتر کشور با حضور جامعه ی ورزش در اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، محمدتقی امیری خراسانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در حاشیه ی مراسم بدرقه در جمع هاکی بازان کرمانی به بحث ورزش بانوان، اشاره کرد و گفت: تاکنون همتمان را جذب کرده ایم تا این ورزش به چیزی که حقش هست برسد.
وی یکی از طرح هایی که در این راستا اجرا می شود، را طرح توسعه ورزش استان دانست و افزود: اخیراً طرح تکمیلی آن، بر اساس استعلاماتی که از خود هیئت ها گرفته شده، به ویژه روی بحث های جنسیتی و سنی برنامه ریزی هایی انجام شده است تا به سطوح بالاتر برسد.
امیری خراسانی با اعلام اینکه برنامه ی کوتاه مدتمان روی بازی های آسیایی جاکارتا ست، ابراز امیدواری کرد: بتوانیم چه در بحث بانوان و چه آقایان برای سال آینده نمایندگان خوبی از استان کرمان داشته باشیم.
وی با تأکید بر اینکه با شما هستیم و با تعاملی که با هیئت داریم ، بایدکاری کنیم که سطح هاکی از چیزی که هست بالاتر رود و از پتانسیل هایش به نحو احسنت استفاده شود، از راه اندازی سالن تخصصی برای هاکی در آینده خبر داد و تصریح کرد: در صورت وجود چنین سالنی برای هاکی بازان، در زمان تمرین مشکلی وجود نخواهد داشت.
امیری خراسانی با اشاره به بازی های تدارکاتی بانوان با تیم اندونزی یادآور شد: این مسابقات فرصت خوبی است برای نشان داد توانمندی های خود در آینده تا با همت و تلاشی مضاعف جایگاههای بهتری در جامعه داشته باشید.
وی با اذعان به اینکه ورزش بانوان در گذشته، پشت درهای بسته، بدون هیچ پوشش خبری و در شرایطی خالص برگزار می شد، گذری به امروز زد و گفت: امروز مانند گذشته نیست، در مسابقات بین المللی نیز فرصت های برای شما وجود دارد تا حتی در خارج از ایران نیز به این رشته ورزشی بپردازید.
امیری خراسانی اراده، پشتکار، توکل بر خدا، دعای خیر والدین و تمرین را در دستیابی به قله های موفقیت موثر دانست و افزود: این عوامل می تواند قله هایی که دستیابی به آن برای دیگران سخت باشد را برای شما امکان پذیر کند.
انتهای پیام/ب

هاکی بازان کرمانی برای بازی با اندونزی راهی خرم آباد شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار