شماری از زایران ایرانی مطرح کردند؛

حج امسال نشان از مدیریت بالا و کارآمد خدمتگزاران حجاج کشورمان است

زایران ایرانی مسجد النبی که بدور از هرگونه هیاهویی و در فضایی معنوی و توام با امنیت و آسایش سرگرم زیارت اماکن مقدسه در این شهر هستند؛ از تلاش های مجدانه دست اندرکاران حج کشورمان تقدیر کردند.

حج امسال نشان از مدیریت بالا و کارآمد خدمتگزاران حجاج کشورمان استبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، زایران ایرانی مسجد النبی که این روزها بدور از هرگونه هیاهویی و در فضایی معنوی و توام با امنیت و آسایش سرگرم زیارت اماکن مقدسه در این شهر هستند ؛ هنگام دیدار حجت الاسلام و المسلمین سید علی قاضی عسکر نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج کشورمان و آقای حمید محمدی رییس سازمان حج و زیارت حضور دوباره ایرانیان در سرزمین وحی را مورد ستایش قراردادده و از تلاش های مجدانه دست اندرکاران حج کشورمان تقدیر کردند.

یکی از برنامه های منظم و روزانه نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت حضور در جمع کاروان های زایران کشورمان در مدینه منوره است و امروز زایرانی از استان های خراسان رضوی ؛ همدان ؛‌لرستان و تهران میزبان حجت الاسلام سید علی قاضی عسکر سرپرست حجاج ایرانی و حمید محمدی رییس سازمان حج و زیارت بودند.

به محض ورود نماینده ولی فقیه به جمع زایران ایرانی ؛ یکی از زایران با صدای بلند درخواست صلوات می کند و دعای سلام و درود خدا بر نبی مکرم اسلام و اهل بیت مطهرش فضا را عطرآگین می نماید.
تقدیر و تشکر زایران از پیگیری های مسئولان حج کشورمان محور اصلی سخنان زایران است اما برخی از زایران نیز درخواست ها و مطالباتی دارند که نماینده ولی فقیه به مسئولان بخش های مختلف که همراه او هستند توصیه هایی را برای انجام آن گوشزد می کند.

 حجت الاسلام قاضی عسکر گفت که از اینکه زایران کشورمان به تبلیغات مسموم که ریشه در خارج از کشور داشت توجه نکردند و با ثبت نامشان در کاروان‌ها ؛ تبلیغات و فضاسازی های مسموم را خنثی کردند و به ما اعتماد کردند؛ از ایشان متشکریم.

نماینده ولی فقیه که تقریبا در اکثر سخنرانی هایش چه در تهران و چه در جمع زایران در مدینه از آن همه سیاه نمایی ها و تبلیغات منفی گلایه کرده است ؛ گفت :‌ "‌عده ای دانسته و یا ندانسته به مردم ظلم کردند ؛ با سخنان نسنجیده و مغرضانه خود سعی کردند دل مردم را خالی کنند اما امروز شما در مدینه النبی در آسایش و سلامتی مشغول دعا و زیارتید و دروغ بودن تبلیغات منفی را از نزدیک لمس می‌کنید.

تقریبا اگه پیش تک تک زایران می نشستی ؛ حرف برای گفتن داشتند و یک سخن فصل مشترک کلام همه زایران بود . تقدیر و تشکر از خدمتگزاران حج به خاطر بازگشایی دوباره حج.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار