فرمانده انتظامی شاهرود با اشاره به طرح ارتقا امنیت اجتماعی در این شهرستان گفت : ۹سارق سابقه دار در شاهرود دستگیر شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سرهنگ سیدمجتبی اشرفی فرمانده انتظامی شاهرود درخصوص طرح ارتقا امنیت اجتماعی در این شهرستان گفت: این طرح که از ابتدای تابستان به مرحله اجرا در آمده و باتوفیقات خوبی همراه بوده است.

 

وی در بیان آمار عملکرد این طرح درهفته گذشته گفت: کشف دو دستگاه خودرو و سه دستگاه موتور سیکلت سرقتی از توفیقات هفته گذشته این فرماندهی در طرح مذکور بوده است.

 

فرمانده انتظامی شاهرود در ادامه از توقیف ۳۶ دستگاه خودرو متخلف با آلودگی صوتی، مزاحمت و حرکات نامتعارف در سطح شهرستان خبرداد و افزود: در این طرح همچنین۵۲ دستگاه موتور سیکلت متخلف نیز توقیف و روانه پارکینگ شدند.

 

اشرفی از دیگر توفیقات این طرح در راستای ارتقا نظم و امنیت شاهرود به دستگیری ۹سارق سابقه دار و ۲۵خرده فروش موادمخدر و معتاد متجاهر اشاره داشت و افزود در این طرح همچنین ۲۰ نفر از اتباع بیگانه غیر مجاز نیز دستگیر که ۱۶نفراز آنان از کشور ترد شدند.

 

وی از سرکشی از ۱۸۰واحد صنفی شاهرود نیز سخن گفت و افزود: در این بازدیدها ۳۳واحد صنفی فاقد پروانه پلمب و از ۱۲واحد تعهد اخذ و همچنین در راستای مبارزه باقاچاق کالا نیز چهار نفر دستگیر شدند.

 

فرمانده انتظامی شاهرود با توجه به برگزاری چندین عملیات ضربتی در راستای طرح ارتقا امنیت علی الخصوص در پارک ها وتفرجگاه های شهرستان گفت: باتوجه به فصل تابستان و حضور مسافران در این اماکن، حفظ نظم و امنیت و آسایش خاطر شهروندان یکی از مهمترین برنامه های پیش روی این فرماندهی بوده و در این راستا طی هفته گذشته سه نفر از ارازل و اوباش منطقه دستگیر و در مجموع طرح ۲۵ فقره پرونده تشکیل و به مراجع قضایی ارسال شده است.

 

اشرفی در خاتمه امنیت وآرامش شهروندان راخط قرمز پلیس دانست و افزود: نیروی انتظامی برخاسته از مردم و همیشه درکنار مردم خواهد بود وبرای حفظ آسایش عمومی با اندک افرادی که بخواهند خدشه ای بر این آرامش وارد کنند با اقتدار برخورد خواهد کرد.


انتهای پیام / ه


اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در شاهرود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.