فرماندار شهرستان سرعین گفت: ظرفیت گردشگری سرعین در سطح کشور بی نظیر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، عاطف ناصری،فرماندار سرعین با اشاره به اینکه ظرفیت گردشگری سرعین در سطح کشور بی نظیر است گفت: سرعین به عنوان مرکز گردشگری طبیعی و سلامت توانسته در جذب گردشگران به استان نقش بزرگی داشته باشد.

وی بیان کرد: با وجود اینکه سالانه میلیون ها گردشگر به سرعین رفت و آمد می کنند ، ولی همچنان چهره سنتی و مذهبی مردمان این شهرستان تغییری نکرده است.

فرماندار سرعین گفت: اهالی شهرستان سرعین نیز نگاه ویژه ای به جذب گردشگر دارند و با اقدامات و همکاری های خود با مسوولان در استقبال از مسافران نقش مهمی ایفا می کنند.

ناصری از ورود بیش از 2 هزار گردشگر خارجی به این شهرستان در چهار ماه اول سال جاری خبر داد و افزود: در سال گذشته نیز در مجموع بیش از 3 هزار گردشگر خارجی به سرعین سفر کردند.

وی با بیان اینکه حضور گردشگران هر سال در این شهرستان افزایش می یابد ، گفت: امسال مجموع مسافران ورودی به این شهرستان 4 میلیون نفر برآورد شده است.

فرماندار سرعین با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای مجهز کردن آبدرمانی های سرعین بیان کرد: آبگرم های مدرن و سنتی سرعین از 5 مورد در سال 93 به 11 مورد در حال حاضر افزایش یافته است.

ناصری توزیع آبگرم ها در سرعین را برای ارائه خدمات با کیفیت به مسافران با اهمیت دانست و افزود: این موضوع همچنین تمرکز مسافران در محدوده های خاص در سرعین را نیز کاهش داده است.

وی گفت: در این شهرستان تنها برای 15 هزار نفر تخت اقامتی وجود دارد و یک هزار نفر نیز می توانند در مدارس این شهرستان اسکان داده شوند.

 

انتهای پیام/ح

ورود بیش از 2 هزار گردشگر خارجی به شهرستان سرعین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.