کلینیک سلامت نوزادان یزد به نوزادان نارس خدمات تخصصی ارائه می دهد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  دهقانی کارشناس سلامت نوزادان معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: نوزادان نارس در معرض بیمارهای عصبی- عضلانی، اوتیسم و مشکلات تکاملی- اجتماعی هستند و پایش و مداخلات بموقع روند بهبود و درمان آنها را به صورت سریع و قطعی امکانپذیر می کند.

دهقانی افزود: شناسایی اولیه ی مشکلات تکاملی نوزادان و و انجام مداخله های درمانی به موقع و زودهنگام تاثیر چشم گیری در سلامت آینده ی فرزندان دارد.

وی خاطرنشان کرد: در کلینیک سلامت نوزادان که از بهترین کلینیک ها در این زمینه درکشور است، خدمات متعدد توسط تیم مراقبتی نوزادان متشکل از روانپزشک، کاردرمان، گفتار درمان، شنوایی سنج، فوق تخصص نوزادان، متخصص اطفال، مشاوره شیردهی و زمینه های مختلف مراقبت نوزاد، ارائه می شود.

دهقانی افزود: در این کلینیک، نوزادان نارس از بدو تولد تا 60 ماهگی، منطبق با بسته های خدمتی وزارت بهداشت، تحت پوشش خدمات درمانی و مشاوره ای قرار می گیرند.

در کلینیک سلامت نوزادان که از بهترین کلینیک ها در این زمینه درکشور است، خدمات متعدد توسط تیم مراقبتی نوزادان متشکل از روانپزشک، کاردرمان، گفتار درمان، شنوایی سنج، فوق تخصص نوزادان، متخصص اطفال، مشاوره شیردهی و زمینه های مختلف مراقبت نوزاد، ارائه می شود.

کلینیک سلامت نوزادان ، در کلینیک امام علی ع، واقع در بلوار نواب قرار دارد.

انتهای پیام/ ی

شناسایی اولیه ی مشکلات تکاملی نوزادان تاثیر چشم گیری در سلامت آینده ی فرزندان دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار