میزان استفاده مردم گلستان از آب ۱۲ درصد بیشتر شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب شهری گلستان گفت: گرمای بی سابقه هوا، موجب مصرف بیش از حد آب در شهر‌های استان شده است که این امر نسبت به تابستان سال گذشته افزایش ۱۲ درصدی داشته است.


حسن خسروی افزود: این میزان مصرف موجب شده بعضی از مناطق با کاهش فشار و قطع آب روبرو شوند.


وی افزود: با توجه به کاهش ۱۰ الی ۳۵ درصدی منابع تامین استان در بخش آب شرب همکاران ما برای ادامه خدمات آبرسانی به شهروندان با مشکل رو به رو کرده که امیدواریم با تمهیداتی که در حال انجام است بتوانیم روز‌های گرم سال را با کمترین مشکل سپری کنیم.


خسروی گفت: با توجه به افزایش مصرف آب شرب مشترکین و برداشت بی رویه کشاورزان از آب‌های زیر زمینی در شهر گرگان تصمیم گرفتیم از ساعت ۲۳ تا ۶ صبح اقدام به کاهش فشار شبکه و در بعضی مناطق آب را قطع کنیم تا مخازن بتوانند عملیات آبگیری را انجام داده تا در طول روز همکاران ما بصورت عادلانه نسبت به توزیع آب شرب در بین شهروندان اقدام کنند.


وی گفت: شهروندان با مدیریت صحیح در مصرف آب، کوتاه کردن زمان استحمام، حذف موارد غیر ضروری مثل شستشوی حیاط، کوچه و خیابان و خودرو‌ها با شیلنگ آب، جلوگیری از نشت شیرآلات، قرار دادن یک بطری پر از آب داخل مخزن فلاش تانک را در اولویت برنامه‌های صرفه جویی خود قرار دهند.


انتهای پیام/ق

 

فشار آب گلستان در حال افتادن / هشدار آب و فاضلاب درباره مصرف بی رویه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.