هیات تخلفات آموزش و پرورش خراسان رضوی در صورت مشاهده تخلفات مدیران مدارس با آنان برخورد می کند.

برخورد قانونی با مدیران متخلف مدارسبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد؛ علیرضا کلیدری رئیس اداره نظارت و ارزیابی عملکرد اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: به هیچوجه با تخلفات مدیران در زمان ثبت نام مماشات نمی شود و پیش از این بارها و بارها اطلاع رسانی و تذکرات موکد بر ضرورت رعایت قوانین در زمان ثبت نام به همه مدیران داده شده است.

وی افزود: از زمان آغاز روند ثبت نام مدارس از خرداد ماه تاکنون دو هزار و 640 مورد بازدید به صورت اتفاقی و نوبتی انجام شده است و به این ترتیب 30 درصد مدارس استان تاکنون زیر ذره بین بازرسان قرار داشته اند.

رئیس اداره نظارت و ارزیابی عملکرد اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: در قالب بازدیدهای انجام شده از مدارس تاکنون افزون بر 100 تذکر شفاهی صادر شده و از 10 مدیر مدرسه تعهد کتبی اخذ شده است و چهار مدیر نیز تذکر کتبی درج در پرونده دریافت کرده اند.

کلیدری افزود: تخلف این مدیران دریافت وجه اضافه در زمان ثبت نام و رعایت نکردن محدوده ثبت نام است که در صورت محرز شدن تخلفات، رای هیات رسیدگی به تخلفات این اداره کل 'لغو ابلاغ مدیران' خواهد بود.

وی گفت: از این تعداد مدرسه دارای کد، چهار هزار و 247 مدرسه شهری و چهار هزار و 717 مدرسه روستایی هستند.

خراسان رضوی با یک میلیون و 200 هزار دانش آموز و 12 هزار و 500 مدرسه حدود 9 درصد جمعیت دانش آموز کشور را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام// م.م

تذکر شفاهی به بیش از 100مدرسه در خراسان رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.