تیم های راه آهن و شهرداری ماهشهر در چهارچوب دسته اول رقابت‌های لیگ دسته یک کشور امروز به مصاف هم رفتند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان هفته اول رقابتهای لیگ آزادگان با برگزاری دیدار تیم های راه آهن و شهرداری ماهشهر آغاز شد.

** راه آهن صفر - شهرداری ماهشهر ۳

تیم فوتبال راه‌آهن که به دلیل مشکلات مالی با مشکلات زیادی روبرو است امروز با ۱۰ بازیکن مقابل تیم شهرداری ماهشهر صف‌آرایی کرد و دروازه‌بان دوم این تیم با شماره ۲۲ به عنوان بازیکن در این دیدار حاضر شد. شاگردان سیروس دین محمدی در تیم راه آهن شهرری در نهایت با نتیجه ۳ بر صفر شکست خوردند.

** ملوان یک- برق جدید شیراز صفر

تیم فوتبال ملوان بندر انزلی در ۴ هفته اول لیگ آزادگان میزبان تیم فوتبال برق جدید شیراز بود ملوان توانست در نهایت با نتیجه یک بر صفر تیم برق جدید شیراز را شکست دهد.

** شهرداری تبریز صفر - مس کرمان یک

تیم‌های شهرداری تبریز و مس کرمان امروز در چارچوب هفته اول رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت تیم مس کرمان توانست با یک گل تیم فوتبال شهرداری تبریز شکست دهد.

** خونه به خونه یک-  مس رفسنجان یک

امروز در قالب هفته اول لیگ آزادگان تیم های خونه به خونه مازندران و پسته رفسنجان به مصاف هم رفتند و در نهایت این دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

** آلومینیوم اراک صفر - صبای قم صفر

تیم صبای قم که پیش از این در لیگ برتر فوتبال چوب می‌زد در چارچوب هفته اول رقابت های لیگ آزادگان میهمان تیم فوتبال آلومینیوم اراک بود در نهایت بدون گل به پایان رسید و دو تیم امتیازات را تقسیم کردند.

** فجر شهید سپاسی ۰  - بادران تهران ۱

تیم فوتبال فجر شهید سپاسی در چارچوب هفته اول رقابتهای لیگ آزادگان میزبان تیم فوتبال بادران تهران بود و در نهایت این تیم تهرانی بود که توانست با نتیجه یک بر صفر بر حریف خود پیروز شود.

** گل گهر سیرجان یک - اکسین البرز یک

تیم فوتبال اکسین البرز امروز در چارچوب هفته اول رقابتهای لیگ آزادگان مهمان تیم گل گهر سیرجان و توانست از این دیدار یک امتیاز به دست آورد. دیدار تیمهای گل گهر سیرجان در اکسین البرز با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

** نفت مسجدسلیمان - ۳ ماشین سازی تبریز صفر

فیلم فوتبال ماشین سازی تبریز به فصل پیش در لیگ برتر فوتبال کشورمان حضور داشت با نتیجه سنگین سه بر صفر مقابل تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان شکست خورد و سنگین ترین شکست هفته اول رقابت‌های لیگ آزادگان را به نام خود ثبت کرد‌‌.

** ایران جوان بوشهر صفر - نساجی مازندران یک

در آخرین دیدار هفته اول لیگ آزادگان تیم های ایران جوان بوشهر و نساجی مازندران به مصاف هم رفتند و در نهایت نماینده مازندران توانست با نتیجه یک بر صفر حریف خود را شکست دهد.

از شکست تیم ۱، ۰ نفره راه آهن تا برتری پرگل مسجد سلیمان

انتهای پیام/

نتایج هفته نخست لیگ آزادگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار