نمایندۀ عالی انجمن صنفی کارفرمایی گفت: اگر قیمت تمام شدۀ کالا گران باشد، به دلیل رقابت پذیر نبودن، تولید پایدار و امنیت شغلی نخواهیم داشت.

بالا بودن قیمت تمام شده کالا امنیت شغلی را زیر سوال می‌بردبه گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رازقی جهرمی نمایندۀ عالی انجمن صنفی کارفرمایی در نشست خبری امنیت شغلی، سرمایه گذاری و تولید که امروز( دوشنبه) برگزار شد، اظهار داشت: در سال‌های بعد از انقلاب همه شعار اشتغال سر می‌دادند و مبالغی هم برای ایجاد اشتغال تزریق شد، اما آیا اشتغال ایجاد شد؟

وی در ادامه افزود: تا جراحی عمیق در اقتصاد کشور اتفاق نیافتد وضعیت موجود اصلاح نخواهد شد که این امر باعث به مخاطره افتادن نظام و کل کشور خواهد شد. وظیفۀ تمام حاکمیت در این رابطه اصلاح فضای کسب و کار است.

نمایندۀ عالی انجمن صنفی کارفرمایی خاطرنشان کرد: امنیت سرمایه گذاری منجر به تولید پایدار می‌شود و تولید پایدار، امنیت شغلی به دنبال خواهد داشت.

رازقی جهرمی اظهار داشت: همۀ ما می دانیم کارگران فقیرند. اما آیا کارفرما قادر است قیمت بیشتری به کارگر پرداخت کند؟

وی تصریح کرد: ما در کشور با معضل گران تمام شدن قیمت تولید شده مواجه هستیم که ما را از رقابت با رقبای خارجی باز می دارد. وقتی کارفرما نتواند تولید رقابت پذیر داشته باشد، حتی امنیت خود را هم نمی‌تواند حفظ کند. در رابطه با اصلاح این وضعیت نه دولت و نه مجلس تلاشی نمی کنند. اگر نتوانیم از وضعیت گران تمام شدن قیمت تولید شده خارج شویم، امنیت شغلی هم ایجاد نخواهد شد.

انتهای پیام/

امنیت سرمایه گذاری منجر به تولید پایدار می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار