استاندار همدان گفت:ایجاد پیاده راه ها در رونق صنعت گردشگری نقش بسزایی ایفا میکند.

ایجاد پیاده راه ها گامی در رونق گردشگری همدان 

بهگزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمد ناصیر نیکبخت در مراسم آغار به کار طرح پیاده راه  میدان امام (ره) وخیابان اکباتان با اشاره به اینکه بعد ازافتتاح پیاده راه بوعلی رضایتمندی مردم وکسبه را شاهد بودیم گفت: پیاده راه اکباتان عملیات فاز دوم این پروژه است که با ایجاد این پروژه علاوه بر زیبا سازی شهردر رونق گردشگری و معرفی همدان نقش بسزایی دارد.
وی ادامه داد: لازم است برگردشگری ،زیبا سازی  ومعرفی هر چه بیشترهمدان اقدام شود چرا که همدان بعنوان  پایتخت تاریخ وتمدن می تواند در جذب رونق گردشگری موثر واقع شود.
شهردار همدان هم در این مراسم با اشاره به آغاز اجرای طرح پیاده‌راه سازی از سال گذشته، افزود: اجرای این طرح پارسال  با پیاده‌راه سازی خیابان بوعلی آغاز شد و امسال نیز ادامه اجرای این طرح را خواهیم داشت.

سیدمصطفی رسولی با بیان اینکه پس از اجرای پیاده‌راه بوعلی بحث شبانه‌روزی ما اجرای پیاده‌راه در میدان امام بود، گفت: این نوید را به مردم شایسته و استاندار همدان می‌دهم که طرح پیاده راه سازی میدان امام(ره) طی مدت پنج تا شش ماه به اتمام برسد.

وی با تأکید بر اینکه ارزش افزوده برای تمام کسبه و سکونت‌گاه‌ها با اجرای طرح پیاده‌راه ایجاد خواهد شد، اظهار داشت: این موضوع در اجرای طرح پیاده راه بوعلی برای همشهریان محرز شد و هیچ دغدغه و مشکلی وجود ندارد.

شهردار همدان با بیان اینکه دغدغه‌ها و مسائل موجود در اجرای طرح پیاده‌راه‌سازی با حمایت‌های استاندار، پشتیبانی وزیر و معاون وزیر راه و شهرسازی رفع خواهد شد، افزود: این اقدام به منظور بازگرداندن هویت دیرینه همدان به این شهر است.

انتهای پیام/ج

ایجاد پیاده راه اکباتان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار