نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی با جدیت دنبال شود.

برخورد قاطع با مفسدان اقتصادیبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت الاسلام عبدالحمید خدری صبح یکشنبه در آئین تکریم و معارفه رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دیلم اظهار داشت: تقویت امنیت و عدالت در جامعه از مهمترین اولویت‌ها است که نیازمند مشارکت همگانی است.‌

وی با تاکید بر لزوم مقابله جدی با هرگونه فساد در سطح جامعه، خاطرنشان کرد: فساد زمینه ساز فاصله و بی اعتمادی مردم نسبت به نظام و مسئولان می شود و در این زمینه باید تلاش گسترده‌ای صورت گیرد.

نماینده مردم شهرستان‌ههای بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دستگاه قضایی و سایر نهادهای ذیربط و مسئول باید برخورد جدی با مفسدان اقتصادی را در اولویت کاری قرار دهند.

حجت الاسلام خدری با اشاره به نقش بسیار مهم دستگاه قضایی در مقابله با فساد، اضافه کرد: در آموزه های دینی تاکید ویژه‌ای بر برخورد با مفاسد شده است و باید در این زمینه تلاش ویژه انجام شود.

لزوم فرهنگ‌سازی پیشگیری از جرم

فرماندار شهرستان دیلم نیز در این آئین اظهار داشت: با همدلی و اتحاد خوبی که در سطح شهرستان دیلم وجود دارد شاهد توسعه و پیشرفت مناسب شهرستان و تقویت امنیت در این شهرستان هستیم.

عبدالامیر قاسمی بر لزوم فرهنگ سازی برای پیشگیری از وقوع جرم تاکید کرد و ادامه داد: باید از ظرفیت‌های سازمان‌های مردم‌نهاد، معتمدان محلی و نخبگان برای تقویت فرهنگ پیشگیری استفاده شود.

در این آئین مهدی بهشتیان به عنوان رئیس دادگستری شهرستان دیلم معرفی و از خدمات محمد رضا بازهوایی رئیس دادگستری سابق و حسین بازدرهوا دادستان عمومی و انقلاب قدردانی شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.