دستور جلب برای متهمان نزاع در مشگین‌شهر صادر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،ناصر عتباتی دادستان عمومی و انقلاب اردبیل افزود: دستور جلب برای متهمان نزاع در میدان سبلان  مشگین‌شهر صادر شده و هم‌اکنون پرونده در حال رسیدگی است که امیدواریم هر چه سریع‌تر بتوانیم در این زمینه تصمیمات لازم را اتخاذ کنیم.

وی گفت: هیچگونه اغماض و چشم‌پوشی در ارتباط با کسانی که نظم و امنیت را بر هم می‌زنند در کار نخواهد بود و امیدواریم این موضوع مورد توجه واقع شود، چرا که برقراری نظم و تامین سلامتی در جامعه مهم‌ترین هدفی است که ما به دنبال داریم و برای تحقق این هدف از هیچ تلاشی دریغ نمی‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل تصریح کرد: مسائل مربوط به نزاع و درگیری که متاسفانه در حال حاضر بیشترین پرونده‌های قضائی را به خود اختصاص می‌دهد ورود مستقیم دادستانی را می‌طلبد که در این موارد به طور جدی وارد شده و برخورد قانونی و مجازات را با متهمان مبنای کار قرار خواهیم داد.

عتباتی بیان کرد: خوشبختانه با پیگیری‌های انجام یافته در حال حاضر فردی که در این نزاع مضروب شده در وضعیت عمومی مساعد و مناسبی به سر می‌برد.

وی تصریح کرد: از عموم مردم انتظار داریم صبر و شکیبایی را اولویت کاری خود قرار دهند تا بتوانیم تا حد امکان شاهد کاهش نزاع و درگیری و به ویژه نزاع‌های دسته‌جمعی در سطح استان باشیم.

 

انتهای پیام/ع

صدور دستور جلب

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.