تيم‌ملی تکواندوی مردان كشورمان برای حضور در "جام ریاست فدراسیون جهانی" روز چهارشنبه ايران را به مقصد "تاشكند" ازبكستان ترک می کند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از فدراسیون تکواندو، نخستین دوره مسابقات "جام ریاست فدراسیون جهانی" در منطقه آسیا از روز جمعه (20 مردادماه) به مدت 3 روز در "تاشکند" ازبکستان برگزار می‌شود كه براساس تصميم فدراسيون جهانی تکواندو و به منظور افزایش انگیزه بازیکنان و تیم‌ها برای حضور در این رقابت‌ها، هر تیم می‌تواند علاوه بر ترکیب کامل خود، مدال آوران این رویداد را در مسابقات تکواندوی قهرمانی آسیا 2018 نیز همراه داشته باشد.

تیم ملی تکواندو کشورمان که با هدایت فریبرز عسکری خود را مهیای حضور در مسابقات هنرهای رزمی-ترکمنستان می کند، پیش از حضور در این رویداد در مسابقات "جام ریاست فدراسیون جهانی" در منطقه آسیا شرکت خواهد كرد.

مردان تكواندوكاران كشورمان با تركيب مهدی اسحاقی و ابراهيم صفری (وزن 54- كيلوگرم)، محمد صادق دهقانی (وزن 58- كيلوگرم)، آريان محمدي و مهدی يوسفی (وزن 63- كيلوگرم)، سالار وحيدی و عليرضا علياری (وزن 68- كيلوگرم)، مهدی جلالی (وزن 74- كيلوگرم)، عرفان ناظمی (وزن 80- كيلوگرم) و احمد محمدی (وزن 87- كيلوگرم) صبح روز چهارشنبه (18 مردادماه) راهی ازبكستان می شوند.

هدایت این تیم برعهده «فریبرز عسکری» به عنوان سرمربی و «علی محمد بسحاق» به عنوان مربی می‌باشد.

گفتنی است؛ مسابقات "جام ریاست فدراسیون جهانی" در منطقه آسیا G2 است و به نفرات اول تا سوم به ترتيب 20،‌ 12 و 7.20 امتياز در راستای افزايش رنكينگ المپيك تعلق می گيرد.

انتهای پیام/

حضور تیم ملی تکواندو در جام ریاست فدراسیون جهانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار