زخمی شدن دوازده نفر در تیراندازی های نیویورک

دست کم دوازده نفر بر اثر اصابت گلوله در حوادث جداگانه در نیویورک آمریکا زخمی شدند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه نیویورک پست در پایگاه اینترنتی خود گزارش داد دست کم دوازده نفر در حوادث جداگانه در منهتن و برونکس در اوایل روز یکشنبه، هدف اصابت گلوله قرار گرفتند. شروع این یکشنبه خونین در هارلم بود جایی که یک مرد پنجاه و سه ساله از پشت هدف اصابت گلوله از ناحیه کمر واقع شد و به بیمارستان انتقال یافت.

هنوز دو ساعت از این تیراندازی نگذشته بود که در منطقه برونکس، چهار نفر که درمقابل یک باشگاه شبانه ایستاده بودند پس از آنکه تیربه آنها اصابت کرد روانه بیمارستان شدند. پلیس اعلام کرد یک زن پنجاه و شش ساله از ناحیه صورت مورد اصابت قرار گرفت.

افراد مسلح همچنین یک فرد بیست ساله را با سه گلوله از ناحیه پای چپ هدف قرار دادند. یک فرد بیست و دو ساله از ناحیه دست راست و پای راست هدف گلوله قرار گرفت و یک فرد سی و یک ساله هم از ناحیه پائین مچ پای چپ مورد اصابت گلوله واقع شد.
همه این افراد به بیمارستان منتقل شدند و از لحاظ جسمی در وضع پایدار به سر می برند.

منابع پلیس می گویند قربانیان این تیراندازی ها ممکن است افراد بی گناه و از رهگذران بوده باشند و به احتمال زیاد طبق برنامه ریزی قبلی هدف گلوله قرار نگرفتند. پزشکان پیش بینی می کنند افرادی که در حوادث روز یکشنبه در این مناطق هدف گلوله قرار گرفتند، زنده بمانند.

 
انتهای پیام/  

تیراندازی ها در نیویورک دست کم 12 زخمی بر جا گذاشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار