رکورددار دو 3 هزار متر با مانع ایران گفت: عملکرد رضایت بخشی در مسابقات جهانی لندن داشتم اما می توانستم رکورد بهتری ثبت کنم.

حسین کیهانی در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، درباره شکستن رکورد ملی ایران در رقابت های سه هزار متر با مانع قهرمانی جهان بیان کرد: هرچند از عملکردم در این رقابت ها رضایت دارم اما باید بهتر می دویدم چرا که از نظر خودم راحت مسابقه دادم و پس از گذشتن از خط پایان فکر نمی کردم 8:33 دقیقه دویده باشم.

او ادامه داد: به دلیل شرایط راحتی که در جریان مسابقه داشتم، می توانستم رکورد بهتری ثبت کنم و فینالیست شوم. شکستن رکورد ملی ایران هم در رقابت های جهانی کار هرکسی نیست اما من در این راه موفق بودم.

کیهانی درمورد عملکرد حریفان خود در مسابقات جهانی لندن گفت: آن ها رکوردهای خوب و عالی ای ثبت کردند و باید بگویم گروهی که من در آن قرار داشتم، مرگ بار بود. شک نکنید نفرات اول تا سوم مسابقات جهانی لندن از این گروه هستند. سجاد مرادی هم به عنوان مربی من از این رکورد راضی است. حتما در آینده نتایج بهتری کسب می کنم.

او درباره برنامه اش برای حضور در رقابت های لیگ دو و میدانی تصریح کرد: همراه با تیم همیشگی ام، نفت تهران در لیگ دو و میدانی شرکت می کنم. پس از این رقابت ها هم برای حضور در مسابقات داخل سالن آسیا تمریناتم را ادامه می دهم چراکه قصد دارم در ترکمنستان در ماده 1500 متر هم بدوم و امیدوارم نتیجه خوبی بگیرم.

رکورددار دو سه هزار متر با مانع کشورمان درمورد تاثیر سجاد مرادی در موفقیت های اخیرش گفت: تمام موفقیت هایم را مدیون سجاد مرادی هستم و به خوبی با او تطبیق پیدا کرده ام. امیدوارم در رقابت های آتی هم مرادی را رو سفید کنم. درمورد پاداش هم باید بگویم مجید کیهانی، رئیس فدراسیون در این زمینه قول هایی به من داده است.

انتهای پیام/

اظهارات کیهانی درباره رکوردشکنی در مسابقات جهانی لندن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار