باشگاه نفت تهران به دلیل 2 مشکل بزرگ در جذب مهاجمان مدنظر حمید درخشان ناکام مانده است.

دردسرهای عظیم باشگاه نفت برای جذب مهاجمان مدنظر درخشانبه گزارش  خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  حمید درخشان، سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در روزهای اخیر برای رفع کمبود بازیکن در خط حمله این تیم اقدامات مختلفی انجام داده اما به دلیل 2 مشکل بزرگ از در این راه ناکام مانده است.

درخشان هفته گذشته برای تمدید قراداد امیر ارسلان مطهری، با این بازیکن مذاکراتی انجام داد اما با توجه که اینکه مطهری مبلغ زیادی از باشگاه نفت طلب دارد، شرط انجام  دادن این کار را تسویه مطالباتش عنوان کرده است.

مشکلات مالی باشگاه نفت تهران، احتمال حضور مهاجمان ایرانی باکیفیت را در این تیم  کاهش داده است و درخشان قصد ندارد در چنین وضعیتی به استفاده از بازیکنان ناکارآمد روبیاورد. 

از طرفی پرونده شکایت بازیکنان خارجی از باشگاه نفت سبب شده تا این تیم  از جذب مهاجم خارجی هم محروم شود. مسئولان باشگاه نفت در زمان سرمربیگری علی کریمی در این باشگاه با سابا تاوادزه، بازیکن گرجستانی سابق دینامو تفلیس به توافق رسیدند اما به همین دلیل نتواستند قرارداد او را به امضا برسانند. این درحالی است که درخشان از مسئولان باشگاه نفت درخواست کرده تا با رفع این ممنوعیت، مقدمات حضور یک بازیکن خارجی در جمع شاگردانش را فراهم کنند اما با توجه به مشکلات فراوان این تیم بسیار بعید است چنین اتفاقی رخ بدهد.

نفت تهران در حال حاضر تنها از عیسی آل کثیر به عنوان مهاجم متخصص بهره می برد.

انتهای پیام/

ناکامی باشگاه نفت در جذب مهاجم خارجی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار