عضو حزب مؤتلفه اسلامی گفت:در قبال سیاست‌های خصمانه آمریکا جبهه مشترکی را علیه این کشور تشکیل دهیم.

آمریکا از سوی مجلس تروریست اعلام شودحمیدرضا ترقی عضو حزب مؤتلفه اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره تصویب قانون مبارزه با تحریم‌های آمریکا اظهار داشت: به طور مشخص نمایندگان باید در درجه اول طرحی را تصویب کنند که مقابل به مثل با اقدامات آمریکا باشد.

وی افزود: به عنوان مثال باید با توجه به اقداماتی که ارتش آمریکا در افغانستان، عراق و سوریه انجام می‌دهد و ارتباطی که از گروه‌های تروریستی دارد ازسوی مجلس شورای اسلامی تروریست اعلام شود.

ترقی تصریح کرد: همان طور که آمریکا تحریم‌ها را علیه ایران گسترش داده است مجلس باید طرحی را به تصویب برساند که دلار از مبادلات ارضی کشور حذف شود.

عضو حزب مؤتلفه اسلامی بیان داشت: با توجه به اقدامات آمریکا علیه سه کشور ایران، کره و روسیه مجلس موظف است زمینه وحدت و اتحاد استراتژیک این سه کشور را در قبال سیاست‌های خصمانه آمریکا توسعه دهد و مقدمات آن را فراهم کند و با اتحادی نظامی، سیاسی و اقتصادی جبهه مشترکی را علیه این کشور صورت دهد.

ترقی در پایان خاطر نشان کرد: برای کشورهایی که با آمریکا در راستای تحریم علیه ایران همراهی می‌کنند مجازات‌هایی در نظر گرفته شود که هزینه تبعیت از آمریکا را در حوزه سیاست بالا ببرد.

انتهای پیام/

 

اقدام آمریکا در گسترش تحریم ها علیه ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار