دارنده مدال طلای مسابقات‌آسیایی گفت: خوشحالم حسین کیهانی پس از 26 سال، رکورد دوی 3هزار متر با مانع ایران را ارتقا داد.

سجاد مرادی در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره رکورد شکنی حسین کیهانی در دوی 3هزار متر با مانع در رقابت های قهرمانی دو و میدانی جهان اظهار داشت:هدف حسین کیهانی از حضور در لندن صعود به فینال نبود بلکه تنها قصد داشت رکورد ملی ایران را ارتقا دهد که خوشبختانه این امر محقق شد. خوشحالم حسین کیهانی توانست پس از 26 سال رکورد دوی 3هزار متر با مانع ایران را ارتقاء دهد.

او ادامه داد: از زمانی که مربی گری حسین کیهانی را برعهده گرفتم، 2 هدف مهم یعنی قهرمانی در رقابت های آسیایی و شکستن رکورد دو 3 هزار متر با مانع را در نظر داشتیم. خوشبختانه او توانست در هندوستان به قهرمانی برسد و در مسابقات جهانی هم 13 صدم ثانیه رکورد ملی ایران را ارتقا داد.

مرادی افزود: خوشبختانه عملکرد کیهانی در مسابقات جهانی رضایت بخش بود و امیدوارم بتواند رکورد دو 5 هزار متر را هم بشکند. همچنین باید بگویم عمکلرد سایر ورزشکاران ایرانی هم خوب بود.

دارنده مدال طلای مسابقات‌ آسیایی در پایان تصریح کرد: اعضای تیم ملی دو و میدانی قرار است پس از حضور در رقابت های جهانی ظرف 2روز آینده به کشور بازگردند تا پس از بازگشت حسین کیهانی از لندن برای موفقیت او در مسابقات لیگ دو و میدانی و رقابت های داخل سالن آسیا ترکمنستان برنامه ریزی کنیم.

انتهای پیام/

اظهارات مربی حسین کیهانی پس از رکوردشکنی این دونده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار