در مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره فرهنگی ورزشی رضوی در مشهد مقدس از مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد تجلیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  معاون فرهنگی آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان گفت:در این آیین از زحمات علوی مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد برای برگزاری باشکوه هشتمین جشنواره فرهنگی ورزشی جاده ولایت تقدیر شد.

احمدی توسعه و ترویج روحیه ورزشی و پهلوانی را از دیگر اهداف این کاروان عنوان کرد و گفت: این افراد الگوی خوبی برای نسل جوان در کشور هستند.

معاون فرهنگی آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان اضافه کرد:دوندگان کاروان هشتمین جشنواره فرهنگی ورزشی رضوی جاده ولایت ۲۸ تیرماه حرکت خود را از یادمان شهدای شلمچه آغاز کردند و با طی کردن مسیر ۲ هزار کیلومتری استان های خوزستان، کهگیلویه وبویر احمد ،فارس، یزد، خراسان جنوبی و ۵٠ شهر، وارد مشهد شدند.

وی استقبال پرشور مردم از دوندگان کاروان جاده ولایت در مسیر قدمگاه های امام رضا(ع) را نشان از ارادت مردم به اهل بیت عصمت و طهارت عنوان کرد.

علوی مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد هم در این مراسم گفت :حضور کاروان حامل پرچم سبز رضوی در کهگیلویه وبویراحمد موجب برکت و روحیه نشاطِ معنوی در استان شد و مردم از راه دور به آستان مقدس حضرت علی بن موسی الرضا (ع) ارادت خود را نشان دادند.

 

انتهای  پیام/ش

حضور کاروان حامل پرچم سبز رضوی در کهگیلویه وبویراحمد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.